Gjest Iskaldegrøss Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Jeg skal ut å finne meg ullundertøy og varme sko i morgen. Skal prøve å finne aclima på Sportslagret. Er det noen som har tips til merker eller noe på varme vintersko? Jeg har et par støvletter men de blir så fort ISkalde. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Sorelsko med løs filttøffel. Finnes ikke varmere. Lekre og sexy er de ikke, men skikkelig varme. ) 0 Siter
morsan Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Sorelsko med løs filttøffel. Finnes ikke varmere. Lekre og sexy er de ikke, men skikkelig varme. ) Tiltredes! 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Sorelsko med løs filttøffel. Finnes ikke varmere. Lekre og sexy er de ikke, men skikkelig varme. ) Skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten før! Nå er det ei skikkelig god "boblebukse"/vinterbukse som står øverst på ønskelista. Urettferdig at det bare er ungene som skal ha det godt og varmt når vi er ute og raser i snøen 0 Siter
Gjest Iskaldegrøss Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Sorelsko med løs filttøffel. Finnes ikke varmere. Lekre og sexy er de ikke, men skikkelig varme. ) Takk! Mission completed. Det ble sorel uten ekstra varmesåle men dog vanntette og varme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.