Gå til innhold

Skal komme gjennom natten, men 2 spm til i morge


Orio

Anbefalte innlegg

Jeg har visst mistet evnen til å tenke rasjonelt totalt. Jeg tok en sobril, så nå er den litt mer tilbake. I alle fall såpass at jeg har tenkt å legge meg om ikke så lenge, ta en imovane og håpe jeg får sove. Jeg skal ikke gjøre noe "dumt" i natt.

Hvis noen kan svare på spørsmålet om innleggelse vil jeg sette pris på det. Er det, sånn som situasjonen er nå, bare en oppbevaring til jeg kommer mer ovenpå?

Og er det noe annet enn imovane jeg kan ta for å få sove om natten, hvis den ikke fungerer bra nok nå? NHD anbefalte tolvon, men den fikk jeg en enorm matlyst av, så jeg vil helst unngå den. Vallergan har jeg brukt før, men synes egentlig ikke det hjalp så mye. (Tror det var 30 mg av begge.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen ganger er det akkurat en oppbevaring i trygge omgivelser man trenger. Kanskje er det det du trenger nå?

Ellers bruker jeg å høre på lydbok til jeg sovner om kvelden, det holder tunge tanker på avstand. De få gangene dette ikke virker bruker jeg Stilnoct.

Ha en så god natt som du kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med din behandler eller fastlege i morgen og drøft med vedkommende hva som kan være gode tiltak.

Håper du får en ok natt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Phenergan. Ligner på Vallergan, men jeg får ingen hangover av den. Den gjør sånn at du sover bedre gjennom natta.

Gjør som frosken sier, ta kontakt med lege i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle prøve å kombinere Vallergan med Sobril. Det er kjent at antihistaminer og benzodiazepiner gir en kraftigere sedering, det er en interaksjon der.

Jeg kombinerte Vallergan med Apodorm, og har aldri fått sovet så bra ut noensinne. Men skal legge til at jeg følte meg som et slakt hele neste dag og, orket ikke gjøre annet enn å ligge stille, nesten...

Hør hva NHD har å si om denne kombinasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...