Gå til innhold

Allergi-tabletter

Anbefalte innlegg

Gjest Fjotten
Skrevet

Hei hei alle allergi slitere!!

Jeg vil bare få annbefalle en type piller som omtrent garantert hjelper mot allergi.

Pillen heter Rhinoplex og inneholder de stoffene som du ikke tåler, slik at kroppen blir vant med de og takler de i hverdagen. Dosering er 2 piller 3 ganger daglig. Pillene finnes i forskjellige kategorier og fåes på apoteket. Jeg selv har hatt allergi siden jeg var 4 og nå er jeg 16. Etter 3 dager med rhinoplex var jeg omtrent helt kurert. Ikke noen smerter, i det heletatt.

Bare for å teste så tok jeg og samlett litt pollenstøv i neven og dro det inn i nesen. Ikke et eneste nys. Jeg ble så forskrekket at jeg tenkte at jeg måtte få infomere alle andre om det. Grunnen til at ikke alle vet om dette utrolige medisinen er at den ikke har vært godkjent av legemiddelltilsynet pga. av at den er bare laget av naturlige stoffer og dere vet vel alle at de er negative til den slags ting.

Vell bare prøv den...jeg er sikker på at dere blir fornøyde!! Hilsen en som er blitt helbredet.

Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im
Skrevet

Kjære fjotten

Det var veldig hyggelig å lese at du var blitt så bra. Men det er nå dessverre slik at det som hjelper for en ikke alltid hjelper for en annen - det finnes nok ingen slike mirakelmedisiner som kurerer alle.

Gjest Fjotten
Skrevet

Kjære fjotten

Det var veldig hyggelig å lese at du var blitt så bra. Men det er nå dessverre slik at det som hjelper for en ikke alltid hjelper for en annen - det finnes nok ingen slike mirakelmedisiner som kurerer alle.

Så hyggelig du var da..nå har du jo på en måte allerede sagt til folk at den ikke funker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...