Gå til innhold

Kjærlighetssorg


Gjest Sliterlittnå

Anbefalte innlegg

Gjest Sliterlittnå

Vet ikke helt om dette er riktig forum.. men jeg må bare sette ord på det jeg føler nå.. Jeg er godt voksen, men føler meg som en tenåring med knust hjerte. For en stund siden forelsket jeg meg hodestups i en fra et annet land. Og han i meg. På nett så klart. Jeg trodde aldri det skulle skje meg. Det skulle bare være litt uskyldig flørt med en venn jeg har kjent i ett års tid, men ikke hadde følelser for i det heletatt over det vennskapelige nivå.

Mulig det var naivt av oss, men vi havnet iallefall i uføret, vi snakket mye om å møtes og leve ut alle følelsene vi hadde for hverandre. Jeg var lykkelig og helt beruset av forelskelse, jeg har faktisk aldri følt det slik før.

I det siste har jeg følt at han har unngått meg, eller bare snakket veldig overfladisk med meg. Det har vært helt grusomt, og jeg har flere ganger spurt hva som har vært galt og om han vil at vi skal sette en stopper. Tidligere har han sagt at det ikke har vært noe problem og at han vil at vi skal fortsette. Samtidig har han vært veldig kald og ikke tatt initiativ lenger.

Sist natt innrømte han endelig at han syns avstanden er for vanskelig og at han derfor vil glemme følelsene han har for meg. Jeg er fullstendig knust, jeg skjønner jo også at det å bo i forskjellige land er vanskelig, men jeg klarer ikke å fortrenge følelsene jeg har for han.

Kjærlighetssorg er sikkert en naturlig del av livet og noe alle må lære å mestre før eller senere, men jeg er helt rådvill. Klarer ikke å sove og klarer ikke å tenke på noe annet enn han. Har et stort behov for å snakke med han om oss og prøve å fikse ting.. men det er vel kanskje ikke mulig hvis han har bestemt seg for å glemme følelsene han har for meg.

I tillegg til å være min store forelskelse har han som sagt vært en venn lenge, og vi er i samme online miljø hvor vi tilbringer store deler av dagen med felles venner, som ikke vet at vi forelsket oss. Med andre ord vil jeg fortsette å se han daglig så jeg må finne en måte å takle dette på.. Noen som har tips?

Bør jeg snakke med han om oss, eller bør jeg heller bite smerten i meg og unngå han som best mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sliterlittnå

Unngå ham. Det er mitt råd i alle fall.

Og kanskje være litt mindre på nettet og litt mer i rl?

Takk for svar. Det er veldig vanskelig dog, det samme er det å tilbringe mindre tid online og mer tid på reallife. Sliter en del med sosial angst, og da har nettet på en måte vært et mer behagelig alternativ for meg til å bygge sosialt nettverk, slik at jeg ikke føler meg så ensom. Men du kan jo si det slik at det har backfired på meg nå da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...