Gå til innhold

zyban ved røykeavenning


Gjest storrøyker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cookiemonster

Er det ikke dette som kan være livsfarlig hvis man er riktig uheldig med visse kombinasjoner av tilfeldigheter etc.? Mener jeg har hatt noen i familen som sluttet vha. dette, og som begynte igjen med én gang de sluttet med medisinene. Det var visst også ganske kraftige bivirkninger á la kvalme etc.

Med mindre man er så innrøyket og/eller ekstremt avhengig at man ikke _kan_ slutte uten bruk av heftige medikamenter, så ville jeg aldri anbefalt noen å gjøre det. Jobb med psyken, og bruk nikotontyggegummi o.l. som du langsomt trapper ned på. (Med psyken mener jeg ikke hjernevasking/programmer á la Carrs Endelig Ikkerøyker, selv om dette åpenbart fungerer på noen.)

Jeg har selv sluttet både å røyke og å snuse, på forskjellige tidspunkt, etter mange års høyt forbruk. Jeg brukte kun hodet og nikotinell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...