Gå til innhold

Gi meg et råd NHD


Gjest Ønsker meg endelig en utdannelse

Anbefalte innlegg

Gjest Ønsker meg endelig en utdannelse

Jeg er en voksen dame på 38 år som ble utsatt for overgrep som barn. Jeg har i voksen alder bearbeidet dette og er nå etter flere år i behandling " frisk", det vil si at overgrepene ikke lenger tar så stor plass i mine tanker at de hindrer meg i å leve et godt liv.

Slik har det ikke alltid vært.

Jeg har slitt med konsentrasjonsvansker og skolen har ikke vært så lett å klare. Jeg har klart å få studiekompetanse mens jeg har gått i behandling.

Nå ønsker jeg å ta høgskole.Men jeg vet ikke om jeg klarer det uten støtte og hjelp. Tror ikke jeg klarer det på fulltid.Føler at jeg trenger litt hjelp, men vet ikke hva, er vel redd for å falle tilbake, ikke lykkes.....

Hva bør jeg gjøre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...