Gå til innhold

Lange indre kjønnslepper


Gjest Ubehagelige lepper

Anbefalte innlegg

Gjest Ubehagelige lepper

Kjønnsleppene mine (de indre) er lengre enn de ytre, slik et en liten del av de stikker ut mellom de ytre. Dette er flaut og jeg har aldri sett bilder av folk eller filmer hvor folk ser sånn ut. Jeg er redd jeg er unormal.

En annen ting er at jeg når jeg drar i de ytre kjønnsleppene for å dekke til de indre (jeg gjør dette så ikke folk skal se det) så blir jeg sår og øm og irritert rundt urinrøret og klitoris.

Er det bare meg? :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har akkurat sånne kjønnslepper jeg også. :-) Det er normalt og ikke uvanlig. Jeg har også gjort det trikset med å dra i de ytre leppene for at de indre skal forsvinne inni, feks har jeg gjort dette på do før jeg skal dusje i fellesdusj. Dette var da jeg var i tenårene og syns det var flaut å ha slik fitte. Nå er jeg i 20-åra og er fornøyd med den musa jeg har. Hvorfor skal jeg være misfornøyd med noe som gir meg så mye glede?

Det er dessuten ikke bare kjønnslepper som ser forskjellig ut på folk. Neser og ører er da også ganske forkjellige, men hvem tenker over det? Det er bare tull å henge seg opp i dette. Du aner ikke hvor mange ulike variasjoner av fitter som fins. Det er forskjell i farge, størrelse, form og behåring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Det er da helt vanlig å ha indre kjønnslepper som henger utenfor de ytre. Ikke noe å bekymre seg for. Ta en titt på Betty Dodsons bøker - hun har tegnet forskjellig kvinnekjønn i mange ti-år. Da vil du se at din variant er like naturlig som andres.

Jeg har èn indre kjønnsleppe som henger utenfor, og den andre gjør ikke - så jeg er ikke symmetrisk en gang. ;-)

Eneste problemet er at det noen ganger kan være litt sårt og sykle.

Kos deg med det kjønnet du har - tenk så mye glede og nytelse du kan få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiemonster

I tillegg til det andre her sier om at det er helt normalt, så er det faktisk noen av oss menn som synes det er penere og mer sexy med lange indre lepper enn korte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo helt normalt og det er slettes ikke stygt.

Dere jenter er forskjellig der ned og for oss menn er det bare å nyte forskjellene. Det ene er ikke noe mer riktig enn noe annet. Det er jo jenta vi tenner på, ikke kjønnsleppene alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem i all verden er det som ser kjønnet ditt sånn til daglig da? Bortsett fra partneren din.

Du er helt normal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ubehagelige lepper

Har akkurat sånne kjønnslepper jeg også. :-) Det er normalt og ikke uvanlig. Jeg har også gjort det trikset med å dra i de ytre leppene for at de indre skal forsvinne inni, feks har jeg gjort dette på do før jeg skal dusje i fellesdusj. Dette var da jeg var i tenårene og syns det var flaut å ha slik fitte. Nå er jeg i 20-åra og er fornøyd med den musa jeg har. Hvorfor skal jeg være misfornøyd med noe som gir meg så mye glede?

Det er dessuten ikke bare kjønnslepper som ser forskjellig ut på folk. Neser og ører er da også ganske forkjellige, men hvem tenker over det? Det er bare tull å henge seg opp i dette. Du aner ikke hvor mange ulike variasjoner av fitter som fins. Det er forskjell i farge, størrelse, form og behåring.

Takk for godt svar. Jeg liker ikke helt ordene du av og til bruker, hehe, men jeg er enig i det du skriver. Er ikke alltid like lett å la være å tenke på men :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ubehagelige lepper

Det er da helt vanlig å ha indre kjønnslepper som henger utenfor de ytre. Ikke noe å bekymre seg for. Ta en titt på Betty Dodsons bøker - hun har tegnet forskjellig kvinnekjønn i mange ti-år. Da vil du se at din variant er like naturlig som andres.

Jeg har èn indre kjønnsleppe som henger utenfor, og den andre gjør ikke - så jeg er ikke symmetrisk en gang. ;-)

Eneste problemet er at det noen ganger kan være litt sårt og sykle.

Kos deg med det kjønnet du har - tenk så mye glede og nytelse du kan få!

Det er liksom det som er problemet her også. Kan fort bli sårt når jeg sykler eller gjør andre aktiviteter. Ved sex også har jeg en følelse av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...