Gå til innhold

Da er det slutt på abilify.


Gjest Mohikaneren

Anbefalte innlegg

Gjest Mohikaneren

Så var det tilbake til zyprexa i noen uker, må si jeg gleder meg.

Kutter tvert av. Han sa at det ikke hørtes ut som om jeg og abilivfy var gode venner...nei. Det kan man si.

For et styr.

Må si jeg gleder meg til zyprexa, så får jeg heller gå opp i noen uker. Den var jo en drøm i motsetning.

Ønsker så veldig å finne en god medisin, som har egenskapene til zyprexa men ikke sultfølelsen....sukkerhunger.

Får se. Akkurat nå må jeg bare stå på eksamen.

Følte bare for å skrive, litt "dagbokinnlegg" dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mohikaneren

Har du prøvd Zeldox? Den skal være veldig bra med tanke på vekta.

Takk:-)

Skal huske det, skal få en ny type neste gang jeg skal dit, om to uker.

Hvordan virket den på deg? Synes de gir så ulike utslag de ulike typene.

Er bare glad for å slippe disse bivirkningene nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:-)

Skal huske det, skal få en ny type neste gang jeg skal dit, om to uker.

Hvordan virket den på deg? Synes de gir så ulike utslag de ulike typene.

Er bare glad for å slippe disse bivirkningene nå :-)

Den virket vel sånn slike medisiner skal virke. Mer rolig i hodet. Bedre konsentrasjon. Mindre hodepine. Noen ganger kjente jeg det luktet brent/svidd om jeg hadde overarbeidet hodet, og det skjer ikke nå...

Slappet mer av i kroppen. De første dagene ble jeg litt "dopa ned", egentlig. Det var tungt å bare gå på toalettet. Men opplevde det ikke som depresjon, syns det var godt å kunne slappe av jeg.

Men syns også jeg har blitt ganske dorsk og trøtt og da. Er ikke _bare_ positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Jeg var heller ikke gode venner med abilify,ikke med trilafon heller,har kuttet de ut nå : )

Det er meningen at jeg skal begynne på cisordinol i morgen,men tror ikke jeg trenger det,er mer våken nå...

Jammen blir man trøtt av AP,det er sikkert og visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mohikaneren

Den virket vel sånn slike medisiner skal virke. Mer rolig i hodet. Bedre konsentrasjon. Mindre hodepine. Noen ganger kjente jeg det luktet brent/svidd om jeg hadde overarbeidet hodet, og det skjer ikke nå...

Slappet mer av i kroppen. De første dagene ble jeg litt "dopa ned", egentlig. Det var tungt å bare gå på toalettet. Men opplevde det ikke som depresjon, syns det var godt å kunne slappe av jeg.

Men syns også jeg har blitt ganske dorsk og trøtt og da. Er ikke _bare_ positivt.

Haha, jeg kjennte det luktet røkelse når jeg tenkte noe smart! ;-) Og så sa det BZZZZZZZZZZ i hodet mitt når jeg vekslet modus....som elektriske baner skiftet retning. Haha, nå kan jeg le av det!! ;-)

Ja, det hørtes ut som om de meds virket på samme måte som zyprexa gjorde for meg....:-) Bortsett fra at jeg ikke ble mer enn passe trøtt da....

Skal lese litt om dem. :-)

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mohikaneren

Jeg var heller ikke gode venner med abilify,ikke med trilafon heller,har kuttet de ut nå : )

Det er meningen at jeg skal begynne på cisordinol i morgen,men tror ikke jeg trenger det,er mer våken nå...

Jammen blir man trøtt av AP,det er sikkert og visst.

Jeg ble ikke trøtt av abilify, jeg ble våken jeg..... det synes jeg nesten er værre for meg, siden jeg sliter med søvnen.... :-)

Håper du finner ut av medisineringen D*lilith.

Det beste var jo meds uten bivirkninger da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mohikaneren

Farvel, abilify!

Jeg var sammen med a i en dag. Vi skiltes brått over doskålen..

Lykke til på eksamen!!!!!!!

Hehe. Ja, doskålen hadde en crawing for abilify!

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med innspurt til eksamen!

Kjipt at du får vektøkning av zyprexa, men når abilify ikke fungerer, så er det bedre med en tilbakelagt eksamen og noen kg til før du forsøker ny medisin.

Kanskje et teit forslag; men kan du forsøke å stagge sukkerhungeren ved å tygge tyggegummi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mohikaneren

Lykke til med innspurt til eksamen!

Kjipt at du får vektøkning av zyprexa, men når abilify ikke fungerer, så er det bedre med en tilbakelagt eksamen og noen kg til før du forsøker ny medisin.

Kanskje et teit forslag; men kan du forsøke å stagge sukkerhungeren ved å tygge tyggegummi?

Ja, jeg har kjøpt doser av tyggis nå! God ide. Og sukkerfritt godter, men merker at jeg har stadig behov for å putte noe i meg, likevel, jeg har bedre konsentrasjon.

Merker at de bivirkningene tok på psyken likevel, føler meg "fanget" for øyeblikket, i lesing og et kjedelid liv (fordi jeg må lese sikkert), litt smådeppa, men det går nok over når jeg får mer overskudd igjen :-)

Lykke til med lesingen din :-)

Takk for gode ønsker til eksamen, det går som det går tenker jeg, og det er ikke nederlag å ta den senere....jeg vet jo med meg selv hvorfor jeg evt stryker denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...