Gjest min første bok Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Jeg tenker å skrive en bok om en person. Må jeg ha denne personens tilatelse for å skrive boken, og bruke hans fulle navn, og historie? Og isåfall hvilke godkjenninger trenger jeg? 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Aner ikke, men jeg ville vel ikke satt pris på om noen skrev en bok om meg med fult navn uten min godkjennelse. 0 Siter
Gjest kallas Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Det vil jeg da tro! Skal du skrive en slags biografi må jo hovedpersonen ha noe å si i saken. Uansett hadde jeg satt svært liten pris på om noen skrev om mitt liv uten tillatelse. 0 Siter
Gjest Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Det vil jeg da tro! Skal du skrive en slags biografi må jo hovedpersonen ha noe å si i saken. Uansett hadde jeg satt svært liten pris på om noen skrev om mitt liv uten tillatelse. Om jeg skulle skrive en bok om f.eks. Brad Pitt da? Måtte jeg hatt godkjenning da? 0 Siter
Gjest kallas Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Om jeg skulle skrive en bok om f.eks. Brad Pitt da? Måtte jeg hatt godkjenning da? Tja, regner med han vil ha litt av pengene du tjener på boken. Tror du ikke? Hør med et forlag eller noe? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.