Gå til innhold

fikk den ikke ut! :(


Gjest annonym i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest annonym i kveld

huff,skulle ta ut spiralen min i dag(hatt den 3 år,med mye problemer),men legen fikk den ikke ut pga at tråden var for langt oppi. og nå er jeg nødt til å vente til jeg får komme på sykehuset slik at de kan bruke ultralyd for å se hvor den ligger,for så å ta den ut. men det var så uendelig vondt i dag,og jeg har smerter som nesten er uuthldelige. både av GU`en og pga det jeg tror erfaringsmessig er en cyste. ringte tilbake for å skynde på legen så han fikk sendt henvisning fortest mulig til sykehuset. det skulle han gjøre, men å ikke vite når jeg skal inn er forferdelig. kan det ta flere uker? noen som vet?

noen som har erfaring fra noe lignende?

trenger sårt bare noen trøstende ord. er så bekymra for om dette er veldig skadelig og ikke minst pga ubehaget.

noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til legevakten hvis det er veldig vondt. De har plikt til å hjelpe deg.

Hvis ikke legevakten kan hjelpe deg har de plikt til å henvise deg videre til sykehuset på timen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annonym i kveld

Hvis ikke legevakten kan hjelpe deg har de plikt til å henvise deg videre til sykehuset på timen.

akkurat nå er det ganske greit,tatt noen paracet,så skal se an til i mårra. men når du nevner det,er det rart ikke legen henviste meg med engang da jeg ringte å sa jeg hadde vondt ja. fikk bedskjed om å ta det med ro bare. gud,håper jeg får henvisning fort altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...