Gå til innhold

Depresjon

Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei. Jeg har tidligere skrevet et inlegg hos dere om at jeg var lei av alt og ville ta mitt eget liv.Da fikk jeg i svar at jeg skulle kontakte legen min, men det var for flaut for meg siden jeg kommer fra en liten bygd der hvor alle kjenner alle. Det som skjedde var at jeg for ca 4mnd siden prøvde å ta mitt eget liv med overdose av paracet og tramadol og ble sendt med luftambulanse til sykehuset. Da snakket jeg med en psykiater som sa at jeg var alvorlig deprimert, så siden da har jeg gått til behandling hos leger. Bruker i dag 20mg cipralex, og zopiklon for å få sove. Har i tillegg litt lavt stoffskifte. Jeg fikk også remeron for å sove litt bedre, men de førte bare til at jeg fikk blackout på kveldene og påførte meg selv skader med kniv, som jeg nesten ikke husker noe av. Etter jeg begynte med medisiner har jeg hatt noen kraftige variasjoner av depresjon.Noen dager har jeg gått humør og noen dager er det verre.Men de siste dagene har jeg bare blitt mer og mer deprimert igjen, det er akkuratt som jeg går tilbake til den tiden før denne episoden skjedde, skulle nesten tro jeg skulle bli bedre med tiden siden jeg nå får hjelp for de problemene som fikk meg til å prøve å ta mitt liv.(det er som f.eks regninger å kjærlighets problemer og jobb) Hvorfor blir jeg ikke i bedre humør? Nå har jeg også noe å se fram til for jeg får ordnet opp i regninger og skal kansje ta ambulanse utdanning etter jeg har hospitert litt først.. Lurer litt på hva jeg skal gjøre? Mvh Gutt 26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...