Gå til innhold

Medisin - trenger svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er godt i gang med Aurorix. 1 mnd før jeg starta opp igjen minta jeg søvnen. Jeg ba om sovemedisin og fikk 10. De er brukt opp for lenge siden. Jeg sover ikke. Tar ikke Aurorix etter kl 1600. Det er ikke antydning til tretthet når jeg legger meg og slik fortsetter natt etter natt. Går mye på tur og arbeider både ute i hagen og inne i huset, så det skulle ikke være noe med det. Jeg er fortvilet.Føler at dette ikke kan fortsette så altfor lenge. Kan jeg be om mer sovemedisin. Sist skrev legen ut 10 Stilnoct. Men hva hjelper 10 når søvnproblemene fortsetter på 2 mnd. - fra ca 1 mai.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg ville gitt deg Tolvon 10 mg. og bedt deg prøve deg frem både med dose og tidspunkt for inntak.

Tolvon ville i tillegg ha forsterket den antidepressive effekten.

Skrevet

Jeg ville gitt deg Tolvon 10 mg. og bedt deg prøve deg frem både med dose og tidspunkt for inntak.

Tolvon ville i tillegg ha forsterket den antidepressive effekten.

Takk for hurtig svar. I morgen skal jeg ringe legen å foreslå Tolvon. Håper han er positiv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...