mally Skrevet 13. juni 2001 Skrevet 13. juni 2001 Er godt i gang med Aurorix. 1 mnd før jeg starta opp igjen minta jeg søvnen. Jeg ba om sovemedisin og fikk 10. De er brukt opp for lenge siden. Jeg sover ikke. Tar ikke Aurorix etter kl 1600. Det er ikke antydning til tretthet når jeg legger meg og slik fortsetter natt etter natt. Går mye på tur og arbeider både ute i hagen og inne i huset, så det skulle ikke være noe med det. Jeg er fortvilet.Føler at dette ikke kan fortsette så altfor lenge. Kan jeg be om mer sovemedisin. Sist skrev legen ut 10 Stilnoct. Men hva hjelper 10 når søvnproblemene fortsetter på 2 mnd. - fra ca 1 mai. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. juni 2001 Skrevet 13. juni 2001 Jeg ville gitt deg Tolvon 10 mg. og bedt deg prøve deg frem både med dose og tidspunkt for inntak. Tolvon ville i tillegg ha forsterket den antidepressive effekten. 0 Siter
mally Skrevet 13. juni 2001 Forfatter Skrevet 13. juni 2001 Jeg ville gitt deg Tolvon 10 mg. og bedt deg prøve deg frem både med dose og tidspunkt for inntak. Tolvon ville i tillegg ha forsterket den antidepressive effekten. Takk for hurtig svar. I morgen skal jeg ringe legen å foreslå Tolvon. Håper han er positiv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.