Gjest Mohikaneren Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Plutselig er dol blitt sånn at jeg ikke kommer meg inn på noen forum uten å logge meg inn og gå inn på forumet via min side. Da får jeg bare den "nye" varianten. Jeg velger den gamle, men den nye kommer. Det nytter ikke å "bare" gå inn på forumene, og ikke får jeg tilbud om de siste 100 heller, i den nye varianten. Dette skjedde i elleve tiden i dag. Håper det kan rettes opp. Mvh. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Joda, du må bare scrolle (med musa) nesten helt ned i bunnen av sida, der kommer teksten. 0 Siter
Babette Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Joda, du må bare scrolle (med musa) nesten helt ned i bunnen av sida, der kommer teksten. Jeg har det sånn på jobb, men her hjemme er alt OK. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har det sånn på jobb, men her hjemme er alt OK. Det må eg sjekke i morra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.