Gå til innhold

Hva hoerer dere paa fortiden?


Gjest Angela26

Anbefalte innlegg

Gjest Angela26

Jeg er hekta paa Nelly Furtado med "All Good Things, og Alicia Keys med "No one".

:-)

Ja! Og saa var det ogsaa en sang av en homofil spanjol, som synger med sin niese... Men hva heter den sangen?

Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke tid til å høre så my musikk, men når jeg gjør det hører jeg på The Voice Tv. Akon og en fyr, med "Still Will Kill", Alicia K. "No one", sangen fra Gray`s anatomy husker ikke hva den het.

Det er vel det. Er lei MadCon med Baggin, men den var pop lenger hos meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det går endel på Celine her :) Ho som vant junior grand prix. Jenta mi hører den hver gang vi kjører bilen.

Ellers når jeg sitter med musikk på øret så er det "I wonder" med kellie pickler som går igjen og igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mohikaneren

Nina Simone, for tiden mest; Lilac Wine, Ne Me Quitte Pas, Feeling Good, Take Care of Business, Strange Fruit. Litt motsetningsfyllt, fra trist til glad.

Ellers; Seal, Cindy Lauper, klassisk. :-)

Leonard Cohen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silver Fairy

Har ikke tid til å høre så my musikk, men når jeg gjør det hører jeg på The Voice Tv. Akon og en fyr, med "Still Will Kill", Alicia K. "No one", sangen fra Gray`s anatomy husker ikke hva den het.

Det er vel det. Er lei MadCon med Baggin, men den var pop lenger hos meg :)

''sangen fra Gray`s anatomy husker ikke hva den het. Det er vel det.''

Hun som synger heter Brandi Carlile, sangen heter The Story (albumet det samme).

http://www.brandicarlile.com/

Sitter å hører på det nå. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trollemor;o)

Jeg hører ikke ¨på musikk.... Iallefall svææææææææææært sjelden. Trist igrunn. Men de gangene jeg hører på er det som oftest klassisk. Jeg hører aldri på pop musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela26

Jeg hører ikke ¨på musikk.... Iallefall svææææææææææært sjelden. Trist igrunn. Men de gangene jeg hører på er det som oftest klassisk. Jeg hører aldri på pop musikk.

Klassisk kan vaere fint :-)

Jenta mi paa snart 8 er veldig glad i klassisk musikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela26

Vi hører mest på Metallica,Manower og Iron Maiden.

4åringen satt i dag på Nirvana,det er han hekta på for tiden!! :0)

Metallica er bra ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela26

Har ikke tid til å høre så my musikk, men når jeg gjør det hører jeg på The Voice Tv. Akon og en fyr, med "Still Will Kill", Alicia K. "No one", sangen fra Gray`s anatomy husker ikke hva den het.

Det er vel det. Er lei MadCon med Baggin, men den var pop lenger hos meg :)

Jeg digger den sangen med Alicia Keys! :-) Ellers har jeg ikke hoert noe paa det andre du nevnte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Angela26

Jeg hører på mye techno for tiden pga at jeg trimmer til den musikken.

Techno er jeg veldig glad i! Hoerte utrolig mye paa det tidligere... Vurderer aa kjoepe med noe cd`er med techno, er bra aa ha naar man trener ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Klassisk kan vaere fint :-)

Jenta mi paa snart 8 er veldig glad i klassisk musikk!

Så bra! De fleste unger blir flaska opp på pop og vet ofte ikke om noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Fnis* Den ene søstra mi og jeg har for tiden helt dilla på "I Smurfeland"! Den er dritkul å ha i bilen! Og det viste seg at jeg kan de fleste tekstene når jeg hører sangene gitt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela26

*Fnis* Den ene søstra mi og jeg har for tiden helt dilla på "I Smurfeland"! Den er dritkul å ha i bilen! Og det viste seg at jeg kan de fleste tekstene når jeg hører sangene gitt. :o)

hihihi:-)

Jeg satt aa hoerte paa denne naa, paa you tube. Helt utrolig!

Det er ei 6 aar gammel jente som synger:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...