Gå til innhold

Brudd/pause


Gjest fortvilaøstlandsjente81

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilaøstlandsjente81

Hei! Jeg er en jente på 27 år som nå befinner meg i en ganske fortvilende situasjon. For et par uker siden brøt kjæresten min forholdet vårt. Vi har vært sammen siden sommeren 2006, men har til dags dato kun hatt et avstandsforhold. Jeg har hele tiden vært sikker på at dette er han som jeg vil forsøke å bygge en fremtid med.I julen skulle vi endelig flytte sammen i hans leilighet, men nå er alt endret. Han har fortalt meg at årsaken til bruddet er at han er utbrent og sliten i forhold til jobb, i tillegg føler han at forholdet mellom ham og meg har låst seg kommunikasjonsmessig. Han har ikke fått gitt nok av seg selv. Han trenger tid til å tenke over hva han vil. Samtidig sier han at han har masse følelser for meg og ikke vil gi meg opp tvert, selv om han overhodet ikke vet hva dette vil ende med. Nå har han imidlertid bedt meg med ut på middag neste helg, noe som gjør saken mer fortvilende for meg. Vet jo at han ikke har noe nytt å fortelle per dags dato, bare at han trenger tid. Har du noen råd om hvordan jeg bør takle denne situasjonen? Er det positivt at han vil møte meg? Bør jeg treffe ham eller bør jeg glemme ham? På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...