Gå til innhold

Kjøkken fra Ikea :)


Gjest kjøkkenplanlegger

Anbefalte innlegg

Gjest kjøkkenplanlegger

Skal kjøpe kjøkken på Ikea. Men lurer på om man kan kjøpe kjøkkenskapene/skuffene uten dør? Skal få dører laget en annen plass.

Pluss og minus med kjøkken fra Ikea?

Noe man "bare-må-ha" av skap/skuffer ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan kjøpe akkurat de delene du vil ha. :o)

Noe du MÅ ha er kolonialskuffer istedetfor underskap! Aldri mer underskap for meg! Kolonialskuffer er genialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ganske sikkert du får kjøpe bare skrog på Ikea ja.

Jeg ville ha satset nesten bare på skuffer da jeg synes de er mest oversiktelige.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjøkkenplanlegger

Du kan kjøpe akkurat de delene du vil ha. :o)

Noe du MÅ ha er kolonialskuffer istedetfor underskap! Aldri mer underskap for meg! Kolonialskuffer er genialt!

Takker :) Gleder meg veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest løp å kjøp

Vi monterte Ikea kjøkken i høst, jeg er bare SÅÅÅÅÅÅ glad i kjøkkenet mitt :))))))))

Har bare positive ting å fortelle om det, spør i vei om det er noe du lurer på.

Mannen min var også kjempepositiv, ALT bare "smatt" sammen under monteringen.

Vi har bare kolonialskuffer, kun skap under oppvaskkummen og hjørneskap m/rundell v/komfyren, har aldri hatt det så oversiktlig noen gang, har et stort kjøkken, så jeg har ikke overskap, ett vitrineskap (to glass-skap som står oppå hverandre på kjøkkenbenken), ett høyskap med vanlig dør og uttrekkbare skuffer, ett vaskeskap.

Har en øy (KJEMPESTOR) med tre 60 seksjoner på hver side, bare kolonialskuffer her også :).

Benkeplatene var det transportskader på, vi bare ringte inn til Ikea, og de sendte oss nye benkeplater, det var litt leveringstid, men vi kunne bruke de ødelagte imellomtiden.

LYKKE TIL !!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sola mi

Jeg ville ha hatt et par skap til å sette inn alle maskinene som man har på kjøkkenet. Da slipper man så mye plassert på benkene som tar plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Jeg elsker mitt IKEA-kjøkken, er kjempefornøyd med det på alle måter. Eneste negative med IKEA er at det kan være et voldsomt puslespill å sette sammen delene. Dessuten kan IKEA være ille på å tulle. Vi måtte vente 4 mnd på noe de hadde levert feil til oss.

Et skap jeg ikke hadde klart meg uten er hjørneskapet vårt, det er smart synes jeg. Ellers så er mange skuffer tingen for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjøkkenplanlegger

Jeg ville ha hatt et par skap til å sette inn alle maskinene som man har på kjøkkenet. Da slipper man så mye plassert på benkene som tar plass.

Ang kjøkkenmaskiner og slikt.. har de skap beregnet for slike maskiner? eller går det an å ha de i skuffer? :) Vi vil satse mest på skuffer vi å.

Å så ønsker jeg en sånn "bar"løsning. En liten spiseplass. For jeg syns ikke vi trenger kjøkkenbordet når man har stort fint spisebord v/kjøkkenet :)

Noe fint på Ikea innen spiseløsninger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...