Gå til innhold

Trenger noen


Orio

Anbefalte innlegg

Jeg trenger noen i kveld også. Trenger å samle meg litt og roe ned eller et eller annet i kveld, og håper jeg kommer gjennom denne natten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva trenger du? Noen å snakke med?..

Kanskje noen som hører på meg? Kanskje å kunne rope ut litt av min fortvilelse til verden? Jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest janne32

Kanskje noen som hører på meg? Kanskje å kunne rope ut litt av min fortvilelse til verden? Jeg vet ikke.

Skrik ut! Ikke hør på dem som er negativ til dine ytringer her. De kan bare la være å lese, så enkelt er det. Det er hva DU føler som teller. Vit at jeg tenker på deg nå. Masse klemmer i natten....fra Meg..

Mvh Janne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest janne32

Skrik ut! Ikke hør på dem som er negativ til dine ytringer her. De kan bare la være å lese, så enkelt er det. Det er hva DU føler som teller. Vit at jeg tenker på deg nå. Masse klemmer i natten....fra Meg..

Mvh Janne

Ha en så god natt som det går an... Jeg må legge meg nå. Skal på jobb tidlig i morgen. Men så begynner helga...Vi snakkes vel?

Janne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en så god natt som det går an... Jeg må legge meg nå. Skal på jobb tidlig i morgen. Men så begynner helga...Vi snakkes vel?

Janne

Det er ikke sikkert jeg er her i helga, mulig jeg blir innlagt på sykehus i stedet.

Det var godt å få svar i går kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest janne32

Det er ikke sikkert jeg er her i helga, mulig jeg blir innlagt på sykehus i stedet.

Det var godt å få svar i går kveld.

Tusenn takk Orio.. Vet du no? Jeg har blitt tatt på jobben i dag i å stirre ut i lufta flere ganger. Det er deg og din situasjon jeg har tenkt mye på i dag. Føler virkelig med deg, det skal du vite Orio.. Om du blir innlagt til helgen, så husk at du er i tankene mine...Skulle ønske jeg kunne ha gjort dagene lysere for deg...

Mange varme klemmer fra Janne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...