Orio Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg trenger noen i kveld også. Trenger å samle meg litt og roe ned eller et eller annet i kveld, og håper jeg kommer gjennom denne natten også. 0 Siter
Gjest janne32 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Hva trenger du? Noen å snakke med?.. 0 Siter
Orio Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Skrevet 9. januar 2008 Hva trenger du? Noen å snakke med?.. Kanskje noen som hører på meg? Kanskje å kunne rope ut litt av min fortvilelse til verden? Jeg vet ikke. 0 Siter
Gjest janne32 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Kanskje noen som hører på meg? Kanskje å kunne rope ut litt av min fortvilelse til verden? Jeg vet ikke. Skrik ut! Ikke hør på dem som er negativ til dine ytringer her. De kan bare la være å lese, så enkelt er det. Det er hva DU føler som teller. Vit at jeg tenker på deg nå. Masse klemmer i natten....fra Meg.. Mvh Janne 0 Siter
Gjest janne32 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Skrik ut! Ikke hør på dem som er negativ til dine ytringer her. De kan bare la være å lese, så enkelt er det. Det er hva DU føler som teller. Vit at jeg tenker på deg nå. Masse klemmer i natten....fra Meg.. Mvh Janne Ha en så god natt som det går an... Jeg må legge meg nå. Skal på jobb tidlig i morgen. Men så begynner helga...Vi snakkes vel? Janne 0 Siter
Orio Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Skrevet 10. januar 2008 Ha en så god natt som det går an... Jeg må legge meg nå. Skal på jobb tidlig i morgen. Men så begynner helga...Vi snakkes vel? Janne Det er ikke sikkert jeg er her i helga, mulig jeg blir innlagt på sykehus i stedet. Det var godt å få svar i går kveld. 0 Siter
Gjest janne32 Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Det er ikke sikkert jeg er her i helga, mulig jeg blir innlagt på sykehus i stedet. Det var godt å få svar i går kveld. Tusenn takk Orio.. Vet du no? Jeg har blitt tatt på jobben i dag i å stirre ut i lufta flere ganger. Det er deg og din situasjon jeg har tenkt mye på i dag. Føler virkelig med deg, det skal du vite Orio.. Om du blir innlagt til helgen, så husk at du er i tankene mine...Skulle ønske jeg kunne ha gjort dagene lysere for deg... Mange varme klemmer fra Janne 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.