Gå til innhold

Kyllingkjøttdeig


adelie

Anbefalte innlegg

Kyllingkjøttdeig fra prior består av 50 % kylling og 49 % kalkun, jeg måtte smile da jeg leste det på pakka.

Men hvordan få det til å smake noe særlig? Prøvde som kjøttsaus til spaghetti, men smakte bare tomatsaus og tomatpure. Skjønner at barn liker det, for det har jo mild smak (eller ingen smak whatsoever).

Noen voksentips her hadde vært supert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke. Ville bare si at jeg prøvde svinekjøttdeig en gang, den smakte overhode ingenting den heller.

OK, notert :) Da slipper jeg å prøve det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva besto den siste prosenten av da?

Det lurte jeg også på, for den siste ingrediensen var salt. Jeg tviler på om det er 1% salt, men jeg vet jo ikke. Jeg antar at de hadde måtte oppgi verdiene med desimaler mht kylling og kalkun, for å komme opp i 100%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg unngår kyllingkjøttdeig. Synes deg er et skikkelig heslig produkt. :(

Ja, jeg tror det er første og siste gang for meg!

Hensikten er vel bare at produsenten får utnyttet mest mulig av dyrene/fuglene eller hva vi skal kalle dem. (krekene?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tror det er første og siste gang for meg!

Hensikten er vel bare at produsenten får utnyttet mest mulig av dyrene/fuglene eller hva vi skal kalle dem. (krekene?)

''(krekene?)''

Kråkene kanskje? (vet aldri)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingemanns kjære

Nå er jo tomatsausen ganske kraftig i smak da...

Jeg har brukt det mye til taco, woker den sammen med grønnsaker. Synes også det smaker godt sammen med pasta, men lager da gjerne ei pastagryte bestående av en eller annen form for pasta, kyllingkjøttdeig, løk, sopp, soltørkede tomater, creme fraiche.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Nå er jo tomatsausen ganske kraftig i smak da...

Jeg har brukt det mye til taco, woker den sammen med grønnsaker. Synes også det smaker godt sammen med pasta, men lager da gjerne ei pastagryte bestående av en eller annen form for pasta, kyllingkjøttdeig, løk, sopp, soltørkede tomater, creme fraiche.

Jeg bruker den også mye til taco. Bruker bare kylling - og svinekjøttdeig til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...