Gå til innhold

Noe galt med DOL


Gjest Guroen

Anbefalte innlegg

Jeg må bla laaangt ned på siden for hver tråd jeg skal inn å lese. Er det slik hos alle nå for tiden eller er det bare hos meg? Utrolig irriterende ihvertfall og det gjør at jeg lar være å gå inn på flere tråder for å spare tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det oppsto en feil ved en omlegging i går (?) sånn at det blir som du beskriver for brukere med IE 6.0 (tror jeg det var) og det arbeides med å finne feilen.

Selv synes jeg det var ganske praktisk, nå har jeg jo de to kolonnene med innleggslista + selve innleggene på skjermen, ikke noe reklame overhode. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det oppsto en feil ved en omlegging i går (?) sånn at det blir som du beskriver for brukere med IE 6.0 (tror jeg det var) og det arbeides med å finne feilen.

Selv synes jeg det var ganske praktisk, nå har jeg jo de to kolonnene med innleggslista + selve innleggene på skjermen, ikke noe reklame overhode. :o)

Ja, slik er det her også, men problemet er at jeg hver gang jeg klikker på 'tråd' under 'svar til meg', så glemmer jeg de første sekundene at jeg må scrolle, og så sitter jeg der og tenker et øyeblikk at jammen tok det lang tid å laste opp tråden! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mange rare spørsmål

Veldig irriterende.

Sånn var det i går også, prøver de å lure oss?

Hvorfor skulle de lure oss da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...