Gå til innhold

NHD


Gjest Isflaket

Anbefalte innlegg

Gjest Isflaket

Som du sikkert har fått med deg, så har jeg nå gått opp 8 kg på 4 uker. Sikker på at min lege er enig med meg i at det er på tide å prøve en annen sort, når jeg har time hos henne på onsdag.

Er det nødvendig å trappe ned Remeron, om jeg for eksempel skal over på Aurorix? Eller skal jeg bare fortsette til onsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Melancholy

Mye mer. Er helt ukritisk til alt som er spiselig:-(

Ja, har hørt at man ofte kan spise mye på Remeron. Kanskje vanskelig med selvkontroll når man er deprimert.

I følge interaksjoner.no er det ingen interaksjoner mellom Aurorix og Remeron.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melancholy

Oi!

Aurorix er en MAO-hemmer, så det er visst problemer allikevel.

"Preparatet bør ikke gis samtidig med MAO-hemmer, eller i de 2 påfølgende ukene etter avsluttet terapi med MAO-hemmer. Samtidig behandling med andre serotoninerge legemidler kan føre til utvikling av serotoninergt syndrom, men dette forekommer svært sjelden ved kombinasjon med SSRIer eller venlafaxin."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...