Gå til innhold

Lommemannen er pågrepet!


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo helt utrolig at han har fått gå løs i så mange år. Det MÅ være noen som har kjent han igjen, og i alle fall det siste året hvor det har vært stort fokus på saken. Å være overgriper er en forferdelig ting, men fy faen, det er ti ganger verre at omgivelsene skjuler det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg håper inderlig det er rett mann og at de har rikelig med beviser.

Var det forresten flere som leste artikkelen om ham i forrige A-magasinet? Fyttirakkern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg håper inderlig det er rett mann og at de har rikelig med beviser.

Var det forresten flere som leste artikkelen om ham i forrige A-magasinet? Fyttirakkern.

Ryktene går villt på nettavisene nå, det er vel ikke lenge før noen ressonerer seg frem til et navn. Nå er det jo lagt ut sivil status, antall barn og alder både på disse (voksne) og alder på mannen + formue og inntekt + at han var lignet med millioner i ligningen for 2006.... Og i en nettavis er det et merkelig bilde av ham der han tydeligvis driver en eller annen rikmannssport. Så det varer ikke lenge før navnet er ute vil jeg tro.

Håper bare de har rett mann nå da og ikke ødelegger livet for en uskyldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktene går villt på nettavisene nå, det er vel ikke lenge før noen ressonerer seg frem til et navn. Nå er det jo lagt ut sivil status, antall barn og alder både på disse (voksne) og alder på mannen + formue og inntekt + at han var lignet med millioner i ligningen for 2006.... Og i en nettavis er det et merkelig bilde av ham der han tydeligvis driver en eller annen rikmannssport. Så det varer ikke lenge før navnet er ute vil jeg tro.

Håper bare de har rett mann nå da og ikke ødelegger livet for en uskyldig...

Det er faktisk ikke vanskelig å finne et navn ut fra opplysningene om formue og inntekt. Så jeg håper da at de har tatt riktig mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke vanskelig å finne et navn ut fra opplysningene om formue og inntekt. Så jeg håper da at de har tatt riktig mann.

Nemlig, men jeg håper jo de har tatt ham da. De har nok vært så sikre som det er mulig å være vil jeg tro, her har det nok vært en skikkelig aksjon "under overflaten" som svært få har visst om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig, men jeg håper jo de har tatt ham da. De har nok vært så sikre som det er mulig å være vil jeg tro, her har det nok vært en skikkelig aksjon "under overflaten" som svært få har visst om.

Tok meg ca. 5 minutter å finne en mulig (svært sannsynlig) kandidat (syntes det var drøyt at de ga så mye opplysninger så tidlig, så ville teste hvor "ille" opplysningene deres var)...

Hvor var det var bilde av ham (ref. rikmannssport?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg ca. 5 minutter å finne en mulig (svært sannsynlig) kandidat (syntes det var drøyt at de ga så mye opplysninger så tidlig, så ville teste hvor "ille" opplysningene deres var)...

Hvor var det var bilde av ham (ref. rikmannssport?)

Aftenposten ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok meg ca. 5 minutter å finne en mulig (svært sannsynlig) kandidat (syntes det var drøyt at de ga så mye opplysninger så tidlig, så ville teste hvor "ille" opplysningene deres var)...

Hvor var det var bilde av ham (ref. rikmannssport?)

Adressa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aftenposten ihvertfall.

Hmm. Ja, det ser ut som det er han jeg resonnerte meg fram til. Pussig at Aftenposten legger ut bilde,- ville ha trodd at de var såpass seriøse at ikke de ga for mye opplysninger så tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Ja, det ser ut som det er han jeg resonnerte meg fram til. Pussig at Aftenposten legger ut bilde,- ville ha trodd at de var såpass seriøse at ikke de ga for mye opplysninger så tidlig...

Hva er så useriøst med å gi slike opplysninger om en sånn forbryter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Ja, det ser ut som det er han jeg resonnerte meg fram til. Pussig at Aftenposten legger ut bilde,- ville ha trodd at de var såpass seriøse at ikke de ga for mye opplysninger så tidlig...

Er man litt lokalkjent så vil jeg tro man ikke har store problemer med å finne ut hvem det er nei. Regner med det kommer for en dag i løpet av dagen i media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så useriøst med å gi slike opplysninger om en sånn forbryter?

Synes det er litt "tabloidt" å gi nok opplysninger til å identifisere en arrestert person... Man pleier jo ikke det, sånn med det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt "tabloidt" å gi nok opplysninger til å identifisere en arrestert person... Man pleier jo ikke det, sånn med det samme?

Men nå er jo ikke dette en vanlig kriminalsak heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er jo ikke dette en vanlig kriminalsak heller...

Nei,- den er jo spesiell,- men likevel kunne de vel gi ham anonymitet? Han har jo voksne barn,- og kanskje barnebarn?

Hvilken interesse har vi av å vite hvem han er, hvor mye han tjener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...