Gå til innhold

Nå sender jeg min sf på sommerferie!


Gjest suselusa

Anbefalte innlegg

Gjest suselusa

Hei alle sammen...

Nå hadde jeg egentlig tenkt å skrive om hvor fortvila jeg er pga mange ting, og at jeg gruer meg forferdelig til sommerferien... Blir skrevet ut fra akutten om en uke, og da er jeg helt på egenhånd, og har ikke _noe_ psykolog/sykehus/psykiater e.l. i den neste måneden.

MEN: nå tenker jeg... "Jeg får jo ikke noe hjelp i juli uansett, og det hjelper _iallefall_ ikke at jeg legger meg ned og gråter i en måned..." Så nå har jeg kommet fram til dette:

JEG SENDER SF'EN PÅ SOMMERFERIE!

Jeg vet at det høres helt tåpelig ut, for man kan jo ikke bare si "hmm, nei nå gidder jeg ikke å være syk lenger, jeg tar meg en pause, jeg..."

Men: jeg har hvertfall bestemt meg for at jeg skal prøve ALT for å holde sf'en så langt unna jeg klarer..

Har så lyst å oppleve en sommer hvor jeg unner meg en is, tør å sole meg foran andre uten å få noia av å se min egen kropp, hvor jeg klarer å legge meg om kvelden med et smil om munnen mens jeg tenker på en fin dag jeg har hatt, hvor jeg kan tenke "Nå skal jeg jammen meg unne meg å gjøre noe koselig - å sf'en får IKKE være med..."

Vet ikke om dette bare er ønsketenkning... Det er vel kanskje det. Typisk meg om denne drømmen raser sammen i morra... Men da får jeg vel bare prøve på nytt.. jeg håper iallefall veldig at sommeren blir fin...

Desverre har jeg en måned uten kjæreste (i militæret), bar-jobben (sykemeldt), reising (er blakk) og andre viktige ting i livet mitt. Men kanskje dere har noen forslag? Hvis dere vil svare, så lurer jeg på: hva skal _du_ bruke sommeren til?

Uansett: jeg ønsker dere alle en fin ferie, jeg håper dere klarer å gi dere selv en liten (helst lang) pause fra sf-tanker og triste dager - det fortjener dere jammen meg!

*Stor klem til alle som vil ha;)*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rosen1

Åh, så glad jeg ble da jeg leste det du skrev! JA, GJØR DET!! Send SF'en på sommerferie!! Ikke la den ødelegge en fin sommerferie for deg!! Det kan jo være begynnelsen på et helt nytt liv for deg!! Jeg ønsker deg virkelig det aller beste, og det trenger ikke å være bare ønsketenkning!! Det virker som du har fått positive tanker, og det er jo første steget på den rette veien!! Jeg VET du kan klare det,men det kan bli tøft! Fortsett å tenke positive tanker om deg selv og livet, så vil du lykkes til slutt! Du er så utrolig verdifull, og du har så mange fine kvaliteter og muligheter! Bruk dem! Skal tenke masse på deg, vennen min!! Glad i deg! Mange varme *styrkeklemmer* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva?

Nå ble jeg kjempe glad av å lese innlegget ditt!! :0))

Så deilig at du er så positiv.

MaN kan jo vri alt til noe positivt, og det er virkelig bra du klarer det mitt oppi alt du sliter med!

*stolt av deg*

Keep up the good work, og du kommer langt!!

Jeg har troen på deg, og VET du klarer det!!!

Kanskje det ikke blir "bare en liten sommerferie", men en SLUTT??

Unner deg ihvertfall det...

lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Er så stolt av deg! Og vet du hvorfor? Fordi jeg vet at du vil klare det!

Du er så snill og god, og du fortjener så mye, mye mer enn det du har nå!!

Og husk; Hvis det er noe, samme hva, om du bare vil prate eller noe så må du bare mlde eller ringe! ok?

Glad i deg!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest suselusa

Åh, så glad jeg ble da jeg leste det du skrev! JA, GJØR DET!! Send SF'en på sommerferie!! Ikke la den ødelegge en fin sommerferie for deg!! Det kan jo være begynnelsen på et helt nytt liv for deg!! Jeg ønsker deg virkelig det aller beste, og det trenger ikke å være bare ønsketenkning!! Det virker som du har fått positive tanker, og det er jo første steget på den rette veien!! Jeg VET du kan klare det,men det kan bli tøft! Fortsett å tenke positive tanker om deg selv og livet, så vil du lykkes til slutt! Du er så utrolig verdifull, og du har så mange fine kvaliteter og muligheter! Bruk dem! Skal tenke masse på deg, vennen min!! Glad i deg! Mange varme *styrkeklemmer* fra

Tusen takk for de positive tilbakemeldingene, faktisk trodde jeg at det ville bli noen som reagerte negativt på det jeg skrev, fordi det er jo ofte sånn at når man har det vondt selv, så reagerer man ikke alltid like positivt på dem som sier at dem ser fram til noe e.l... hvis dere skjønner...

Iallefall vil jeg bare gi dere alle tre en STOR klem, og si at jeg håper så inderlig at dere får en fin sommer - dere er flotte mennesker alle tre. Har lest masse av det dere har skrevet til andre (og om dere selv), og jeg synes dere er utrolig flinke til å hjelpe andre selvom dere har vanskelige perioder selv.

Keep up the good work;)

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære suselusa! Ja det hadde vært flott dersom en bare kunne ta ferie i fra sin SF. Likevel er det nok veldig mye i det du skriver. Du våger, du ønsker, du vil prøve, du håper at du får en fin sommer. Det er viktig å ha mot til å ha tro til at det skal gå bra- innimellom. Selv om kanskje ikke alle feriedagene skulle bli helt fri fra SF så ser det ut som om du er på god vei til en positiv endring, lykke til og god sommer ønskes for deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...