Gjest Svill Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hei. Jeg har brukt cipralex i 3 mnd. En uke med 5 mg, så 10 mg og nå den siste uken 15 mg. Etter en slitsom oppstart med harde bivirkninger, fikk jeg god hjelp av medisinen. Etter siste opptrapping, har jeg vært noe mer trøtt (sover gjerne 12 timer i strekk) og kjent på litt mindre energi og litt mer indre uro. Jeg understreker ordet litt, for det er ikke sammenlignbart med før behandling. Er det vanlig at ved enhver opptrapping, kan en kjenne på slike symptomer, men at de går over etter 2 -3 uker? Legen min snakket om at jeg kanskje skulle settes på 20 mg om tre uker, men har ikke lyst til det hvis jeg får en ny opptrappings"runde". Mvh Svill 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er vanlig, men blir ofte litt mindre og kortvarig for hver gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.