Gå til innhold

nye sko

Mamma07

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg støvletter. de er skamglatt og klikker. vet dere kvinnfolk her inne om noe støydempende og som kan gjøre at jeg ikke ser ut som bambi på isen? :)

takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser du har fått fint svar nedenfor. MEn det er mange bambier på isen for tiden. Ser utrolig komisk, og farlig ut!, skjønner ikke hvordan folk finner på å gå med høyhælte støvletter på den isen. Pent blir det iallfall ikke.

Men dette var ikke ment til deg, da, lykke til med sålingen. Har selv gjort det samme, men det er jo bitre penger å måtte såle om helt nye støvletter. Mine var ikke høyhæla engang. Bare ikke laget for nordiske forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har fått fint svar nedenfor. MEn det er mange bambier på isen for tiden. Ser utrolig komisk, og farlig ut!, skjønner ikke hvordan folk finner på å gå med høyhælte støvletter på den isen. Pent blir det iallfall ikke.

Men dette var ikke ment til deg, da, lykke til med sålingen. Har selv gjort det samme, men det er jo bitre penger å måtte såle om helt nye støvletter. Mine var ikke høyhæla engang. Bare ikke laget for nordiske forhold.

Mine er ikke høy hel på. bare sykt glatte, merket ikke dette da jeg prøvde de på butikken:(

Frister lite å bruke 300 spenn på å få såle:( vet du ikke om noe annet?

Jeg vil helst ha et mirakel.

Jeg og sambo skal på kino i kveld og da tenkte å gå med de, men tviler på at det går. ser sikkert ikke så lurt ut på brosteinene i Bergen :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikking vet jeg ikke hva man kan gjøre med, men glatte såler kan fikses. Jeg pleier å kjøpe en slags guffe som skal smøres på sålen. Jeg husker ikke hva det heter, men jeg kjøper det i skobutikken. Det ligner på asfalt og funker ganske bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en gang noe pensko som var sånn,da limte jeg på sånne knotter man har under møbler...

Funket det!! :0)

Var det jeg gså tenkte. men sambo mente de ble like glatt med det :/ hmmm.. Skal gå med de nå.. Hjeeeeeeeeeelp!. Snakkes fra legevakten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg gså tenkte. men sambo mente de ble like glatt med det :/ hmmm.. Skal gå med de nå.. Hjeeeeeeeeeelp!. Snakkes fra legevakten :P

He,he,lykke til!! :0)

Og kos dere masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til en skomaker og få lagt nye såler på. Mykere, mindre støy, mindre glatte og mye bedre kvalitet. Da holder skoene lengre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slitsomt med slike sko

For å få dem mindre glatte: risp dem opp under med litt slipepapir. Da blir de ruglete og tar bedre tak.

Ang. lyden hadde jeg prøvd med møbelknotter som en annen var inne på her. Men det har jeg ikke erfaring med selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få dem mindre glatte: risp dem opp under med litt slipepapir. Da blir de ruglete og tar bedre tak.

Ang. lyden hadde jeg prøvd med møbelknotter som en annen var inne på her. Men det har jeg ikke erfaring med selv.

Den var ikke dum :) Tenkte møbelknotter keg og, men har ikke kommet så langt enda. Men klikkingen er ikke det værste.. værre og kanskje tryne an :P

Brukte de i går og det gikk faktisk helt fint, lurer på hvor mange ganger jeg skal ta sjangsen før det går gale :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slitsomt med slike sko

Den var ikke dum :) Tenkte møbelknotter keg og, men har ikke kommet så langt enda. Men klikkingen er ikke det værste.. værre og kanskje tryne an :P

Brukte de i går og det gikk faktisk helt fint, lurer på hvor mange ganger jeg skal ta sjangsen før det går gale :P

Ta som sakt litt slipepapir og rip dem opp under, så blir de straks mindre glatte (eller de tar bedre tak da)

Good luck :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta som sakt litt slipepapir og rip dem opp under, så blir de straks mindre glatte (eller de tar bedre tak da)

Good luck :)

Takk for tipset :o)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...