Gå til innhold

Til NHD + andre som kanskje vet..Hvor lang tid før man kan se håpet?


Gjest Deora den suicidale..

Anbefalte innlegg

Gjest Deora den suicidale..

J21.. Har vært på Anti-depressive nå i 6 uker, men det ser ikke ut til å virke.. Heller motsatt.. Aldri før har tankene rundt det å dø vært så sterke. Jeg orker ikke mer. Går rundt med en kniv i lomma hele tiden, og et selvmordsbrev. vet ikke hvorfor, men stoler ikke på megselv lenger. Jeg går rundt og smiler, men tårene er på insiden. Vil bare sove, aldri våkne igjen.. Orker ikke mer. Alltid svimmel, kvalm, sliten og på gråten. selv om jeg ikke føler noe. Er bare helt tom... trodde tablettene skulle virke (Welbutrin + sovetabletter.. serquel?). jeg ville ikke ta tabletter, (diagnostisert med alvorlig depresjon) men de overtalte meg, for de mente det var eneste håpet for å hindre at jeg skulle ta selvmord.. Men de virker jo ikke! Jeg er så nærme å gi opp, og kan ikke treffe psykologen min før i Februar. Orker ikke dette lenger. Skulle aldri sagt noe, holdt det skjult, det var bedre da. Selv om jeg hadde det vondt, var det lettere å late som. Ingen visste, altså var deikke sant. Det hadde aldri skjedd. (Ble seksuelt misbrukt som 11 åring, og mishandlet av foreldre, har forsøkt å ta selvmord 3 ganger tidligere, og sliter med selvskading, spiseforstyrrelser og angst). Vet ikke hvor lenge jeg kan fortsette å sloss.. Jeg orker ikke. Kutter hver eneste dag. mer og mer! Det gjør så vondt, men ikke på armen. Men inni meg, tomt, men vondt.. Kan ikke bli lagt inn på sykehus, for da vil foreldrene mine finne det ut! Og jeg vet at det aldri vil gå bra.. De vil aldri tilgi meg.. Det går bare ikke... Hva kan jeg gjøre? Er det noe annet jeg kan prøve, annen medisin? Jeg orker bare gi det en sjangse til... Hvis ikke noe fungerer snart... Jeg er redd for hva som kan skje. Jeg er helt alene, ingen som vet. Bare legen og psykologen som vet det.. Ingen andre KAN få vite, jeg klarer ikke sloss alene.. Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legene har taushetsplikt så om du blir lagt inn skal ikke foreldrene dine finne ut det...

Eller bor du hjemme hos dem? Si at du skal reise bort til en venn...

Livet er viktigere enn stoltheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...