Gå til innhold

what to do?


Gjest skulle ønske

Anbefalte innlegg

Gjest skulle ønske

skulle ønske jeg visste hva jeg ville, jeg skulle ønske jeg hadde det bra, jeg skulel ønske jeg kunne være en av de mange personene jeg ser i gågata med et smil rundt munnen, ikke det falske, men det som er der helt naturlig, de er bare glade, ikke no påklistra smil, fordi de ikke vil at andre skal se de har det vondt, men de virkelige glade, som lever og er fornøyde.

jeg skulle ønske jeg visste hva trodde om meg, at de visste akkurat hva jeg følte når jeg føler, slik at de kunne trøste meg da, gi den støtten jeg trenger, akkurat da, uten at jeg trenger å si noe.

jeg skulle ønske jeg visste hva jeg ville, nå vet jeg aldri hvordan den neste dagen vil bli...tankene er der, drømmene er der...om DET...

jeg skulle ønske ønsket om DET forsvant, men allikevel ikke, det er en utvei, jeg kan drømme om når alt er bare trist, og det er det som oftest. Jeg er så lei av livet...ehh...ikke akkurat et liv..men jeg er lei av alle disse dagene som går uten at jeg får brukt de på no nytig. Ingen trenger meg, ikke meg. Alle sier at hvis jeg forsvinner, eller hvis du forsvinner, eller han eller henne, så vil alle bli så triste...men for hvor lenge...???

hvis DET er det jeg velger, hvorfor kan de ikke da tillate meg det, jeg har en drøm, og de en annen....hvorfor kan de følge deres og ikke jeg min...fordi da er jeg urettferdig mot dem. Mot familien min, vennene mine...men hav med meg...

tankene om DET vil ikke forsvinne...og jeg drømmer og håper..men ..ja...hvorfor har jeg det ikke no bedre, hvorfor er det ingen som forstår meg uten at jeg må forklare alt i hver minste jævlie detalj...

åh...vil bare grine i dag....sitte på badet...med en kniv...drømme om DET

håper dere har det bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære -skulle ønske! Skjønner at du sliter og strever på mange områder, men dette innlegget er nok på kanten av hva vi kan tolerere. Tanker om å ta sitt eget liv kan for andre brukere av forumet virke skremmende og i tillegg ser vi ofte en viss smitteeffekt. Prøv så godt du kan å søke hjelp, innse at du kanskje er i behov av hjelp for at du skal komme dithen at også du kan klare å se at det faktisk er mulig å jobbe seg ut av SF-en og ha et liv uten den, lykke , lykke til på denne veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...