Gå til innhold

no skjer det noe garantert!!!


25tvilling

Anbefalte innlegg

...håper eg då...for no er jeg lei!!!

konstant ubalanse i ryggen og skikkelige kynnere!!

det er sånn at når kynnerne kommer så presser det i ryggen...uff...

skikkelig ubeahagelig uten at det er vondt,men det kommer vel det og...skal til fastlegen på mandag og det føles som en evighet til..

verker i beina, får hetetokter og ikke minst dette med å stå opp hver time om natten for å tisse...

har kjørt meg lei dette med graviditet..tror jeg stopper med 4 jenter...gir opp dette med å kanskje få en gutt hehe..

føler at eg bare må få ut alt av tanker..gubben svarer bare mhmm og det hjelper jo ikke!

føler meg så sytete og klager for alt mulig, men det opplever vel de fleste gravide..

men når kynnerne blir så ubehagelige og lange med press lignende følelse i ryggen og underlivet..er det det som kanskje er falske rier?

har kynnere ofte om dagen, men de veldig ubehagelige kommer kanskje 2-4 ganger daglig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt gravid? :)

''føler meg så sytete og klager for alt mulig, ''

_Det_ har du virkelig lov til!

uff..ja fortsatt to jenter i magen som merkbart sloss om plassen hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ble det alvor da nedtrykksfølelsen flyttet seg fra mage / underliv til ryggen.

Jeg hadde typiske rygg-rier (altså mest smerter i ryggen) under begge fødslene. Med den eldste ante jeg fred og ingen fare inntil vannet gikk. Men med nr. to hadde jeg litt sånn nedovertrykk da terminen nærmet seg. Fødte den dagen jeg tydelig merket at dette trykket også kjentes i ryggen.

Lykke til med innspurten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff..ja fortsatt to jenter i magen som merkbart sloss om plassen hehe..

åå så spennende! Når er termin?

Skal du føde vaginalt eller keisersnitt?

Jeg gikk ti dager over med tulla mi :)

Men tvillinger kommer vel ofte før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå så spennende! Når er termin?

Skal du føde vaginalt eller keisersnitt?

Jeg gikk ti dager over med tulla mi :)

Men tvillinger kommer vel ofte før?

har fått termin 10 februar:D men vil tro de kommer en av dagene nå..etter tegnene å dømme..

var hos fastlegen min i dag og fortalte om mine ubehageligheter i rygg og underliv og da sa han bare det at eg ikke sku se bort fra at de kom før enn forventet..det er 2år siden eg fødte sist og da modnes eg fortere sa han..

føler meg såååå absolutt ikke klar..føler det er så mye eg sku ha gjort, men har ikke giddings til noe..

har fått helt angst for keisersnitt så eg håper eg kan gå igjennom dette på vanlig måte..skjer det noe som gjør at eg blir annbefalt keisersnitt så skal eg ikke sette meg på bakbeina,men håper det blir vaginalt

fikk ett tips om å bli skikkelig forbanna sånn at eg hikset...det ville få fortgang på det..men så var det å bli skikkelig forbanna på noe uten grunn då..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har fått termin 10 februar:D men vil tro de kommer en av dagene nå..etter tegnene å dømme..

var hos fastlegen min i dag og fortalte om mine ubehageligheter i rygg og underliv og da sa han bare det at eg ikke sku se bort fra at de kom før enn forventet..det er 2år siden eg fødte sist og da modnes eg fortere sa han..

føler meg såååå absolutt ikke klar..føler det er så mye eg sku ha gjort, men har ikke giddings til noe..

har fått helt angst for keisersnitt så eg håper eg kan gå igjennom dette på vanlig måte..skjer det noe som gjør at eg blir annbefalt keisersnitt så skal eg ikke sette meg på bakbeina,men håper det blir vaginalt

fikk ett tips om å bli skikkelig forbanna sånn at eg hikset...det ville få fortgang på det..men så var det å bli skikkelig forbanna på noe uten grunn då..

hehe, jeg drakk bringebærblad te for å få livmorhalsen til å modnes forter. Men funket ikke her..

Hvordan føler du deg i dag da? Er like spennednde hver gang jeg skriver til deg, om jeg får svar eller ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg drakk bringebærblad te for å få livmorhalsen til å modnes forter. Men funket ikke her..

Hvordan føler du deg i dag da? Er like spennednde hver gang jeg skriver til deg, om jeg får svar eller ikke :P

hehe...dol-folket har alltid vært de tredje eller fjærde som får vite når eg ryker inn så svar får du nok før de er ute hehe.

så når de to minste kom for 2 og 3 år siden så måtte eg innom og gi beskjed:D

føler det samme hver dag..trøtt, sliten og når de kjemper om plassen inni der så mister eg pusten til tider...det er ikke så godt:(

men så lenge jeg holder meg aktiv så går det bra..

heldigvis har jeg en mann og to små jenter som hjelper til her i huset hehe.godt er det å unytte de på det vis når jeg trenger massasje eller litt hjelp til å bli klødd hehe

nyter det så lenge jeg kan:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...