Gå til innhold

noen som selger bil i Oslo?


Mamma07

Anbefalte innlegg

herre min hatt, klarte å poste det på røykeslutt- forum!

Jeg har en venninde i oslo som trenger en billig bil. Den trenger ikke være fin eller i veldig bra stand. Men den må kunne trille fra Oslo til Bergen uten å stoppe :P

max 5000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe. Tenkte at hun kanskje skulle parkere den rundt hjørnet og bruke den til smugrøyking. *fnis*

Hehe.. Pokker, tatt på fersken :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hugo hårsår

Til senere tilfeller: les reglementet for DOL. Det er ikke lov med kjøp/salg annonser her inne. Bruk finn.no og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til senere tilfeller: les reglementet for DOL. Det er ikke lov med kjøp/salg annonser her inne. Bruk finn.no og lignende.

Ops :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trille fra Oslo til Bergen?

Nei, den bilen ville nok blitt adskillig dyrere enn 5 tusen.

Vi får se da.... skal gi tilbake meld jeg om hvor langt de kom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se da.... skal gi tilbake meld jeg om hvor langt de kom :)

Ps! Bare et lite tips om de ikkje er så bilkyndige...

Det er mye større sannsynlighet at de kommer seg til Bergen, om de har motoren i gang, spesielt i oppoverbakker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps! Bare et lite tips om de ikkje er så bilkyndige...

Det er mye større sannsynlighet at de kommer seg til Bergen, om de har motoren i gang, spesielt i oppoverbakker!

HAHA GEIR!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...