Gå til innhold

Sterk svie i underlivet


Gjest elle83

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har tidligere hatt soppinfeksjon, behandlet med Canesten og Pevaryl, både krem og vagitorier, da hadde jeg litt kløe og svie og det hjalp med behandling etter en uke. Denne gangen har jeg hatt veldig kløe en ukes tid, ubehag ved samleie som gjorde det verre, nå er det bare en sterk svie og noe hovne kjønnslepper. Også ekstra svie i området hver gang jeg tisser. Jeg har lest at dette kan være en sterkere form for soppinfeksjon, men kremen hjelper ikke denne gang. Nå har jeg menstruasjon og da kan jeg vel ikke ta vagitorier? Det er altfor vondt ved skjedeinngangen til at jeg kan sette inn en tampong også, det er vondt å bruke dopapir og det er veldig ubehagelig å sitte. Har testet meg for alle kjønnssykdommer for kort tid siden og hadde ingenting, fast partner i et halvt år og han plages ikke. Jeg er veldig nøye med hygiene og bruker bare intimsåpe, har ingen allergier. Kan det være noe annet enn sopp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...