carma Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Er det noen gamle kjente igjen her eller har alle emigrert? :-) Her er alt vel - håper dere har det like bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skal Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 *stor klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hei Carma. Eg husker deg fra min "runde nr.2" her på Dol, nå er eg begynt på runde nr.3. Fint det går bra. :-) Hilsen GeirB 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 *Vinker* Hallo! ) Artig å se deg her inne igjen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 *vinker* Og takk for sist og sånn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 *vinker* Og takk for sist og sånn. Takk for sist, og ikke minst takk for julestemning! :-) Godt nyttår! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 *Vinker* Hallo! ) Artig å se deg her inne igjen! Hei hei! Du holder ut, altså - hehe. Koselig å "se" deg igjen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Hei Carma. Eg husker deg fra min "runde nr.2" her på Dol, nå er eg begynt på runde nr.3. Fint det går bra. :-) Hilsen GeirB Runde 3 - wow, imponerende ;-) Jeg har vel stadig gjort noen halvhjertede forsøk på både 2. og 3. runde jeg også, men det blir liksom ikke noe varig... Nå er alt så anderledes her inne at tiltaket blir for stort, tror jeg - hehe. Men jeg lusker vel innom i ny og ne og ser om noe frister ;-) Håper alt er bra med deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 *stor klem* *stor reklem* og godt nyttår! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skal Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 *stor reklem* og godt nyttår! :-) Takk i lige! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Runde 3 - wow, imponerende ;-) Jeg har vel stadig gjort noen halvhjertede forsøk på både 2. og 3. runde jeg også, men det blir liksom ikke noe varig... Nå er alt så anderledes her inne at tiltaket blir for stort, tror jeg - hehe. Men jeg lusker vel innom i ny og ne og ser om noe frister ;-) Håper alt er bra med deg! ''Nå er alt så anderledes her inne at tiltaket blir for stort, tror jeg - hehe. Men jeg lusker vel innom i ny og ne og ser om noe frister ;-)'' Det høres fornuftig ut. ''Håper alt er bra med deg!'' Alt er vel med meg, takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hei carma, koselig å se deg, håper det går bra med deg og familien. Jeg stakk innom i dag. Eller var det i går? Veldig, veldig lenge siden i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Hei carma, koselig å se deg, håper det går bra med deg og familien. Jeg stakk innom i dag. Eller var det i går? Veldig, veldig lenge siden i alle fall. Hei favn! Hyggelig, ja! :-) Vi har det bare bra. Frøkna vokser opp alt for fort og vi andre prøver så godt vi kan å henge med ;-) Ser det er flere "gamlinger" som har stukken innom de siste dagene - kanskje det er refleksjoner over nytt år og nye muligheter som får oss til å tenke bakover, hehe. Håper alt er bra med deg og dine! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei carma, koselig å se deg, håper det går bra med deg og familien. Jeg stakk innom i dag. Eller var det i går? Veldig, veldig lenge siden i alle fall. favn?!! Tilbake...! :-) Lite her selv for tiden, mye nytt. Har du det bra? Savner dine deilige svar, din evne til å nagle folk oppetter veggen! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 favn?!! Tilbake...! :-) Lite her selv for tiden, mye nytt. Har du det bra? Savner dine deilige svar, din evne til å nagle folk oppetter veggen! ;-) Tøysejenta Flott å se deg også, fine mil. Har du det bra? *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 favn?!! Tilbake...! :-) Lite her selv for tiden, mye nytt. Har du det bra? Savner dine deilige svar, din evne til å nagle folk oppetter veggen! ;-) Ble så ivrig etter å høre hvordan du har det, så jeg glemte å svare... hehe... jo takk, har det bra. Her om dagen, plutselig savnet jeg et sted å skravle med folk og den tanken ga et lite gjenhør langt baki der... og så kom jeg på dere 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ble så ivrig etter å høre hvordan du har det, så jeg glemte å svare... hehe... jo takk, har det bra. Her om dagen, plutselig savnet jeg et sted å skravle med folk og den tanken ga et lite gjenhør langt baki der... og så kom jeg på dere He-he! Vel, har savnet deg! Bra du har det fint i livet! Folk med samvittighet, som engasjerer seg, fortjener det! Ikke mye her nå, liker ikke oppsettet. Dessuten har det skjedd mye privat det siste året. Kastet ut samboer, lite barn, ny elsker.... Livet er faktisk ganske topp for tiden. Fortell mer da....? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 He-he! Vel, har savnet deg! Bra du har det fint i livet! Folk med samvittighet, som engasjerer seg, fortjener det! Ikke mye her nå, liker ikke oppsettet. Dessuten har det skjedd mye privat det siste året. Kastet ut samboer, lite barn, ny elsker.... Livet er faktisk ganske topp for tiden. Fortell mer da....? :-) Du, det egner seg gud bedre ikke på trykk. Tulla. Vanlig liv her, men veldig god form, i hodet/humør. Begynner å trene kroppen nå, så da blir det jevnt over veldig bra. Single forresten, tror det er derfor jeg har det så bra. Stusselig sexliv, det må jeg imidlertid innrømme. Er ingen sjekker på byen eller nett. Hvor fant du han elskeren? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du, det egner seg gud bedre ikke på trykk. Tulla. Vanlig liv her, men veldig god form, i hodet/humør. Begynner å trene kroppen nå, så da blir det jevnt over veldig bra. Single forresten, tror det er derfor jeg har det så bra. Stusselig sexliv, det må jeg imidlertid innrømme. Er ingen sjekker på byen eller nett. Hvor fant du han elskeren? Jeg trener ikke i den forstand, men jeg går på ski. Nå kan det dessverre virke som skiføret regner bort.... men det har vært bra noen dager. Kveldene har jeg fått barnevakt og halset inn i skogen med bikkja. Trening er ypperlig for den mentale helse, likesom den fysiske, jepp! Singel er også bra! Trener jo litt sånn....*kremt*... men det er noe annet ;-) Kom deg ut Pus, jungelen er full av spennende møter. Nett er tingen, vennen - nettet! Jeg har funnet flere hyggelige mennesker, men har festet (svakt uttrykk å beskrive med) meg ved en. Han er....en ny verden. Virkelig! Hva det blir til videre vet ingen. Han er mann - jeg er lei av menn ;-) Men....tja...smaker godt dette! Er du fornøyd med å ikke ha noen? Hadde det sånn litt, men... Gikk ikke så lenge før jeg innså at jeg trengte litt spenning etc. :-) Du da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg trener ikke i den forstand, men jeg går på ski. Nå kan det dessverre virke som skiføret regner bort.... men det har vært bra noen dager. Kveldene har jeg fått barnevakt og halset inn i skogen med bikkja. Trening er ypperlig for den mentale helse, likesom den fysiske, jepp! Singel er også bra! Trener jo litt sånn....*kremt*... men det er noe annet ;-) Kom deg ut Pus, jungelen er full av spennende møter. Nett er tingen, vennen - nettet! Jeg har funnet flere hyggelige mennesker, men har festet (svakt uttrykk å beskrive med) meg ved en. Han er....en ny verden. Virkelig! Hva det blir til videre vet ingen. Han er mann - jeg er lei av menn ;-) Men....tja...smaker godt dette! Er du fornøyd med å ikke ha noen? Hadde det sånn litt, men... Gikk ikke så lenge før jeg innså at jeg trengte litt spenning etc. :-) Du da? Nei, er jo ikke fornøyd med single-single. Men godt å få slappet av, det var det jeg mente. Klart jeg vil ha en å holde på med, enten sånn eller slik. Har ikke vært helt uten så lenge, men... blir liksom ikke noe mer med de jeg møter. På nettet er det jo bare gifte kåtinger... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.