Gå til innhold

åååååååå


Mamma07

Anbefalte innlegg

*klikk*

Har fått dilla på den reklamesangen til norsk tipping eller hva det nå er. Det nye spillet som har kommet..

Hvilken reklame er din yndlingsreklame?

Jeg _digger_ Stille i Fjøset! Den går aldri av mote :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Hvilken reklame er din yndlingsreklame?''

Vet ikkje, men eg ler alltid når eg ser den Fjordland reklamen med han som har havna på fylla "og bytta vekk fela, og har bare den dumme kua igjen" :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvilken reklame er din yndlingsreklame?''

Vet ikkje, men eg ler alltid når eg ser den Fjordland reklamen med han som har havna på fylla "og bytta vekk fela, og har bare den dumme kua igjen" :-))

nja, var gøy i begynnelsen, men ikke nå lenger. Men prinsippet (eller hva det nå heter) er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvilken reklame er din yndlingsreklame?''

Vet ikkje, men eg ler alltid når eg ser den Fjordland reklamen med han som har havna på fylla "og bytta vekk fela, og har bare den dumme kua igjen" :-))

budskapet er det vel det heter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, når du sier det så husker jeg du har sagt det tidligere :)

Synes også den du nevner, reklamen for Keno (?) er kjempetøff. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også den du nevner, reklamen for Keno (?) er kjempetøff. :o)

reklamen er så som så. Men sanger er jo brendt inn i de små hjernecellene mine :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Keno du mener? Har ikke hørt etter på den sangen - irriterer meg bare grenseløst hver eneste gang Keno kommer. Synes vi har nok pengespill, om ikke de skal bruke tid på dette hver eneste kveld også på nrk :-(

Jeg legger ekstremt lite merke til reklame. Jeg svarte på en undersøkelse en gang om reklame, og var helt "brød" når det gjaldt det aller meste..... Går inn ett øye og ut det andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Keno du mener? Har ikke hørt etter på den sangen - irriterer meg bare grenseløst hver eneste gang Keno kommer. Synes vi har nok pengespill, om ikke de skal bruke tid på dette hver eneste kveld også på nrk :-(

Jeg legger ekstremt lite merke til reklame. Jeg svarte på en undersøkelse en gang om reklame, og var helt "brød" når det gjaldt det aller meste..... Går inn ett øye og ut det andre!

Automatene forsvant, men alt annet kryr det av. Som om ikke spille avhengige blir hekta på slikt også. Nå vet ikke jeg hvordan Keno funker, men det er vel lett tjente penger i små mengder... (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TorneROSA1365380904

''Hvilken reklame er din yndlingsreklame?''

Vet ikkje, men eg ler alltid når eg ser den Fjordland reklamen med han som har havna på fylla "og bytta vekk fela, og har bare den dumme kua igjen" :-))

Jeg liker den "Her kommer dumme dumme dumme dum"..han fyren er jo bare sååå tøff! Haha :D Og sangen er rååå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den "Her kommer dumme dumme dumme dum"..han fyren er jo bare sååå tøff! Haha :D Og sangen er rååå!

''Og sangen er rååå!''

Ja, det er den, men du uttaler deg nesten som om du aldri har hørt sangen før;-) Eller kanskje du ikke har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Yndlingsreklamen" varierer, men i det siste har jeg jo moret meg en del over reklamene om at det koster nesten ingenting å dumme seg ut; både den med kua og hunden som skal ut og tisse. :-)

Og flere gamle er morsomme - bl a den med han fyren som setter seg inn i en taxi med en svart sjåfør med rastafletter og spør hvor han kommer fra, hvorpå sjåføren svarer på klingende nordnorsk: "Æ e fra Harstad. Enn du?"

Ansiktsuttrykket på passasjeren er ubetalelig;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ivrig med på livet på Ica. Lurer på hvilken butikk de holder til på. Nå har jeg pløyd gjennom alle Ica-butikkene i tre fylker, men har fortsatt ikke funnet Gunnar og de andre.

Så er jeg svak for finn.no.

Men liker ikke den med bikkja som hopper opp og trykker på mobilen inne i lomma og ringer opp kjæresten. Jeg liker ikke at folk blir lurt.

Favoritten, selv om morsan nå vil spy, er Kenneth på Byggmakker. Han lyseblå som synger så fint og bygger ny terasse og alt. Heldige Lena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ivrig med på livet på Ica. Lurer på hvilken butikk de holder til på. Nå har jeg pløyd gjennom alle Ica-butikkene i tre fylker, men har fortsatt ikke funnet Gunnar og de andre.

Så er jeg svak for finn.no.

Men liker ikke den med bikkja som hopper opp og trykker på mobilen inne i lomma og ringer opp kjæresten. Jeg liker ikke at folk blir lurt.

Favoritten, selv om morsan nå vil spy, er Kenneth på Byggmakker. Han lyseblå som synger så fint og bygger ny terasse og alt. Heldige Lena.

Kenneth var bra i begynnelsen. Litt utgått på dato nå. samme me NetCom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth var bra i begynnelsen. Litt utgått på dato nå. samme me NetCom...

Men har du sett den "episoden" hvor han er i studio med hodetelefoner og de spiller hele låta? Den er kjempelang og veldig fin.

Lenge siden jeg har sett ham nå, forresten. Kanskje han er blitt singel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ivrig med på livet på Ica. Lurer på hvilken butikk de holder til på. Nå har jeg pløyd gjennom alle Ica-butikkene i tre fylker, men har fortsatt ikke funnet Gunnar og de andre.

Så er jeg svak for finn.no.

Men liker ikke den med bikkja som hopper opp og trykker på mobilen inne i lomma og ringer opp kjæresten. Jeg liker ikke at folk blir lurt.

Favoritten, selv om morsan nå vil spy, er Kenneth på Byggmakker. Han lyseblå som synger så fint og bygger ny terasse og alt. Heldige Lena.

''Favoritten, selv om morsan nå vil spy, er Kenneth på Byggmakker. Han lyseblå som synger så fint og bygger ny terasse og alt. Heldige Lena.''

;-)

Som gammel fan av Muppet Show synes jeg at selve _dokka_ er kjempesøt. Men jeg får altså bare fnatt av dette oppussingshysteriet som rir landet. Vi holder en adskillig mer miljøvennlig stil og holder oss til mye av det gamle....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du sett den "episoden" hvor han er i studio med hodetelefoner og de spiller hele låta? Den er kjempelang og veldig fin.

Lenge siden jeg har sett ham nå, forresten. Kanskje han er blitt singel?

Nei, den har jeg ikke sett :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...