Gå til innhold

Jeg må bare spørre:


Gjest favn, men får ikke lov å signere som meg

Anbefalte innlegg

Gjest favn, men får ikke lov å signere som meg

Hvordan har dere det, egentlig, altså dere gamle kjente? Begynte å tenke på dere for etpar dager siden, og nå _må_ jeg bare få svar! :)

Hva er det som har skjedd med dol, forresten? Jeg skjønner ingenting av oppsettet her... dessuten fant jeg ikke meg selv i registreringen, men ok, det er jo i og for seg bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • favn

    29

  • Dorthe

    9

  • morsan

    7

  • villbringebær

    5

Mest aktive i denne tråden

Jeg husker en gang du skrev at du hadde søvnproblemer. Hvordan gikk det? Fungerte det med en liten sjokoladebit som smeltet under tunga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest favn, men får ikke osv...

Gå inn på Min side i menyen til venstre, under personlig, der kan du endre til det gode, gamle oppsettet. :o)

Takk for tips... jeg prøvde, men det du kaller gode, gamle må også være etter min tid. Jaja, jeg skal ikke flytte inn på permanent basis ;)

Håper alt står bra til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker en gang du skrev at du hadde søvnproblemer. Hvordan gikk det? Fungerte det med en liten sjokoladebit som smeltet under tunga?

Hei, det tipset husker jeg ikke, men jeg har kanskje brukt det for jeg sover utmerket i alle fall :o) Sjokolade kan ellers aldri bli feil.

Håper du har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det tipset husker jeg ikke, men jeg har kanskje brukt det for jeg sover utmerket i alle fall :o) Sjokolade kan ellers aldri bli feil.

Håper du har det bra.

Det var bra. Husker jeg ble litt bekymra, men bra at du får sove nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bytte tilbake til det gamle oppsettet og så stikke innom en gang i blandt :o)

Gjerne, men jeg må få kontakt med webmaster og orden på nicket, får bare melding om at (favn) er reservert en annen bruker. Men jeg er jo meg!

Håper du har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest favvnnn

Hei favn! Jeg er her fremdeles - stikker innom en gang eller ti stort sett hver dag :-)

Fint å ha venner og godt humør :)

Håper du har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne, men jeg må få kontakt med webmaster og orden på nicket, får bare melding om at (favn) er reservert en annen bruker. Men jeg er jo meg!

Håper du har det bra.

''...får bare melding om at (favn) er reservert en annen bruker. Men jeg er jo meg!''

Eg har samme problemet med GeirB, så derfor bruker eg Geir no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''...får bare melding om at (favn) er reservert en annen bruker. Men jeg er jo meg!''

Eg har samme problemet med GeirB, så derfor bruker eg Geir no.

Har dokke byttet ,mail adr eller noe? Kanskje det er derfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra. Husker jeg ble litt bekymra, men bra at du får sove nå:-)

Ble du bekymret, men lille venn.. nå ble jeg litt rørt her... Ok, kanskje jeg var deppa og ga uttrykk for det, uffda.

Er du svamp, suger opp stemningene til folk? Fin egenskap, men livet kan bli tungt med alt det 'vannet' fra andre...

Håper du er glad i kveld, det er jeg, rødvinsglad :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dokke byttet ,mail adr eller noe? Kanskje det er derfor?

Gamle, originale e-postadressen min fungerer ikke lenger. Det er nok det som er problemet, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmern hei på hei på hei på deg!!! :-D

Så utrolig koselig å se deg her igjen - har tenkt mye på deg og lurt på om vi snart fikk se deg igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du forresten at du kan bytte tilbake til det gamle vertikalopsettet istedenfor dt nye kroisontale? Gå inn må "min side":-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...