Gå til innhold

Noen som har opplevd dette før?


TorneROSA1365380904

Anbefalte innlegg

TorneROSA1365380904

Hei!

Her om dagen så satt jeg i stuen og så på tv..plutselig klarte jeg ikke å se riktig, for det var akkurat som det ene øyet skjelte.. at det bare "satt seg fast" inne i øyekroken(vet ikke om noen kunne se at øyet mitt skjelte, for var aleine), akkurat som det var krampe i øyet!

Var utrolig ekkelt og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre...

Jeg prøvde å lukke øynene, for så å lukke de opp igjen.. Men det var sånn fortsatt.. Lukket øynene en gang til å hadde de igjen en liten stund...når jeg åpnet de da var alt i orden igjen..

Men dette synes jeg var skremmende!!!

Noen som vet hva dette kunne være? Noen som har opplevd det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TorneROSA1365380904

Tenker da at det er på tide å se mindre på TV... hehe

Morsomme svar folkens..

Men det har seg sånn at dette var veldig ekkelt og jeg hadde håpet på noen litt mer seriøse svar også!

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...