Gå til innhold

NHD - OCD og graviditet


Gjest ingen må vite

Anbefalte innlegg

Gjest ingen må vite

Jeg har diagnosen OCD og bruker Zoloft for dette. Nå ønsker jeg meg barn, men hvordan er dette forenelig med medisiner? Kan vel ikke kutte de ut helt heller, for da tror jeg livskvaliteten min blir svært lite ok. Men det er vel skadelig for foster hvis man bruker medisiner også? Vil det si at jeg ikke bør bli gravid/få barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er særdeles liten fare ved å bruke Zoloft i graviditeten. Hvis de andre forutsetningene er til stede, kan dere trygt planlegge graviditet.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingen må vite

Det er særdeles liten fare ved å bruke Zoloft i graviditeten. Hvis de andre forutsetningene er til stede, kan dere trygt planlegge graviditet.

Lykke til :-)

Tusen takk for svar :) Dette var oppmuntrende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...