Gå til innhold

flaut


Gjest jgjgj

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt ei veldig ålreit dame, etter å ha vært gift i flere år. Vært single et års tid nå, møtte henne på internett. Har ikke lyst å si det til venner og familie, da jeg syns det er flaut å liksom søke bevisst etter en kjæreste på den måten. Hva kan jeg heller si om åssen jeg møtte henne? Er 33 år gammel, hun er 29. Hva om dette heller ikke fungerer tenker jeg...tenker altfor mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det flaut?! Jeg traff kjæresten min på nettet og synes ikke det er det minste flaut! Kjenner flere som har funnet partner på nettet, har inntrykk av at det blir bare vanligere og vanligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morning Glory

Jeg synes at internett er et glimrende sted å finne seg kjæreste. Der kan man bli kjent med hverandre uten at trynefaktoren er avgjørende. Du trenger ikke å være flau for at du har lett etter en kjæreste. De fleste (eller i alle fall mange) single gjør vel det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det flaut?! Jeg traff kjæresten min på nettet og synes ikke det er det minste flaut! Kjenner flere som har funnet partner på nettet, har inntrykk av at det blir bare vanligere og vanligere.

Ja, sant...men føler liksom at siden jeg har laget profil og greier, så virker jeg desperat...flaut å si det til foreldre bla annet...hadde vært bedre om j liksom kunne si at jeg møtte henne tilfeldig et sted eller noe, også var hun så interessert at jeg ble det jeg også...hva kan jeg eventuelt si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Gjennom jobben....kurs....møter......

*Gjennom felles kjente

*På byen

*I skibakken/på fjellet

Bruk fantasien sammen....og lag en felles versjon....regner med at hun skjønner at du synes det er flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

* Gjennom jobben....kurs....møter......

*Gjennom felles kjente

*På byen

*I skibakken/på fjellet

Bruk fantasien sammen....og lag en felles versjon....regner med at hun skjønner at du synes det er flaut.

Hvis man synes det er sååå flaut at man har truffet en partner på nettet at man velger å lyve om det til omgivelsene - hvorfor i all verden har man da profil på nettet i det hele tatt?

Jeg tror jeg hadde syntes partneren min var snål og barnslig om han syntes det var så pinlig at vi møttes på nettet at han ikke ville si det til noen, men heller løy om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man synes det er sååå flaut at man har truffet en partner på nettet at man velger å lyve om det til omgivelsene - hvorfor i all verden har man da profil på nettet i det hele tatt?

Jeg tror jeg hadde syntes partneren min var snål og barnslig om han syntes det var så pinlig at vi møttes på nettet at han ikke ville si det til noen, men heller løy om det.

Deg om det.

Min partner og jeg har sammen bestemt oss for å være delvis åpne ang at vi møttes på nett.

Noen av oss orker ikke alle kommentarer/morsomheter ang. å sjekke på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg ville absolutt ikke laget en fantasihistorie, men om du ikke ønsker at nettbiten skal komme frem kan du jo bare si dere møttes dere dere virkelig møttes for første gang. Bedre å droppe å fortelle nettdelen av historien enn å vikle dere inn i en løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sant...men føler liksom at siden jeg har laget profil og greier, så virker jeg desperat...flaut å si det til foreldre bla annet...hadde vært bedre om j liksom kunne si at jeg møtte henne tilfeldig et sted eller noe, også var hun så interessert at jeg ble det jeg også...hva kan jeg eventuelt si?

Jeg syns ikke det er noe flaut, jeg møtte min kjære på nettet, men vi møttes på nettby, på Vg sine sider ;-) Ikke på slike sider der en bevisst søker etter kjæreste... Men flere av mine venner og kjente, har profil ol, å jeg syns bare det er flott jeg..

Mye bedre at folk fiunner hverandre, enn at de ender opp alene inn i alderdommen, å noe annet som jeg iallefall syns, vet ikke om folk deler dette synspunktet da men..:

Men ofte så møter en ikke alltid den rette ute, fordi iallefall for min egen del, som føler jeg er litt ferdig med å gå ofte ut, så satt de som jeg trivdes best sammen med, også hjemme ?! Så da er jo nettet topp mener jeg !! ;D

Der kan en snakke i fred og ro, bli kjent med en person så lenge en vil før en evt føler seg klar til å møte den andre osv.. Å ofte så blir en kjent med personligheten mest, istedenfor kun utseende ;-)

Kan anbefales mener jeg, da jeg fant min kjære der ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde den tida forlengst var forbi da det å finne en kjæreste på internett var noe merkverdig noe.

Og det sier _jeg_, som verken hadde internett eller mobil da jeg traff min nåværende...;-)

Men hvis du/dere ikke vil si noe omnettdelen nå (i første omgang), er jeg enig i Elextras forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg om det.

Min partner og jeg har sammen bestemt oss for å være delvis åpne ang at vi møttes på nett.

Noen av oss orker ikke alle kommentarer/morsomheter ang. å sjekke på nett.

Vi har hele tiden vært helt åpne om at vi traff hverandre på nettet og har da virkelig aldri fått kommentarer på det, verken negative eller positive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hele tiden vært helt åpne om at vi traff hverandre på nettet og har da virkelig aldri fått kommentarer på det, verken negative eller positive.

Fint for dere. Jeg fortalte det til noen få nære venninner, og mens noen ikke sa noe på det, var det likevel en del som rynka bra på nesa ja, og jeg fikk en liten tale om alle de skumle mennene man kunne møte på nett.

Poenget mitt her er dog at det er fint for deg at du kunne være åpen om det, og ikke så noe problemer med det. Men, har man ikke lyst til å si noe om det, så må det også være lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et ektepar jeg kjenner som møtte hverandre på nett, har en avtale om at hvis noen andre enn familie og nærmeste venner spør hvordan de møttes, svarer de "på xxxxx" - hvor xxxxx er et kjent utested/sjekkested i byen her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ektepar jeg kjenner som møtte hverandre på nett, har en avtale om at hvis noen andre enn familie og nærmeste venner spør hvordan de møttes, svarer de "på xxxxx" - hvor xxxxx er et kjent utested/sjekkested i byen her :-)

I all verden...

Hva i alle dager er det som er så flaut med å treffes på nettet?! *Totalt uforstående*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all verden...

Hva i alle dager er det som er så flaut med å treffes på nettet?! *Totalt uforstående*

Jeg vet ikke hvorfor de synes det, men aksepterer at det er sånn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvorfor de synes det, men aksepterer at det er sånn :-)

Bra!

For mange (inkludert meg selv), så forbindes det med skam og man er redd andre skal se på en som desperat.

Man vil kanskje ikke være en sånn en....en som må på nett for å finne sin kjære.

La oss bare håpe det blir fullt akseptert i alle miljøer....selv om det kanskje er å håpe på julenissen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er noe flaut, jeg møtte min kjære på nettet, men vi møttes på nettby, på Vg sine sider ;-) Ikke på slike sider der en bevisst søker etter kjæreste... Men flere av mine venner og kjente, har profil ol, å jeg syns bare det er flott jeg..

Mye bedre at folk fiunner hverandre, enn at de ender opp alene inn i alderdommen, å noe annet som jeg iallefall syns, vet ikke om folk deler dette synspunktet da men..:

Men ofte så møter en ikke alltid den rette ute, fordi iallefall for min egen del, som føler jeg er litt ferdig med å gå ofte ut, så satt de som jeg trivdes best sammen med, også hjemme ?! Så da er jo nettet topp mener jeg !! ;D

Der kan en snakke i fred og ro, bli kjent med en person så lenge en vil før en evt føler seg klar til å møte den andre osv.. Å ofte så blir en kjent med personligheten mest, istedenfor kun utseende ;-)

Kan anbefales mener jeg, da jeg fant min kjære der ;D

Hehe, fint at du mener at nettby ikke er en sjekkeplass, men selv om du sier det så trenger det ikke være sant. Nettby er/var like mye ett sjekkested som de fleste andre selv om de ikke markedsfører seg 100% i den retningen. :)

Men jeg anbefaler også Nettby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela26

Jeg tror det er blitt mer og mer vanlig aa moetes gjennom nettet :-)

Jeg moette min utkaarede gjennom match.com! Han er spansk :-)

Han skrev en mail til meg, det utviklet seg til vennskap. Saa til kjaerlighet. Ingen jeg har pratet med har reagert paa dette. De synes bare det er topp at vi moettes slik.

Han er 29 og jeg er 26.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...