Gå til innhold

flaut


Gjest jgjgj

Anbefalte innlegg

Gjest Angela26

Ja, sant...men føler liksom at siden jeg har laget profil og greier, så virker jeg desperat...flaut å si det til foreldre bla annet...hadde vært bedre om j liksom kunne si at jeg møtte henne tilfeldig et sted eller noe, også var hun så interessert at jeg ble det jeg også...hva kan jeg eventuelt si?

Si det som det er. Dere moettes paa nettet. Dere fant tonen sammen og pratet mye. Saa bare utviklet det seg til forelskelse...

Rett og slett ufarliggjoer det! Du kan jo nevne at dette er svaert normalt, og en fin maate aa bli kjent med /moete nye mennesker. For det er jo sant! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, fint at du mener at nettby ikke er en sjekkeplass, men selv om du sier det så trenger det ikke være sant. Nettby er/var like mye ett sjekkested som de fleste andre selv om de ikke markedsfører seg 100% i den retningen. :)

Men jeg anbefaler også Nettby :)

Jo da..enig md det ;D Jeg fikk 300 brev til dagen innpå der ca, kom på norges mest besøkte profil innen 2 uker og la dermed ned siden min der pga det.... Hadde bare laget side der for å snakke med venner og gjerne bli kjent med et par til. Men det tok litt vel av, men jeg lærte etterpå, at jeg burde ikke svart alle... bare de jeg ville... jeg ville være høflig å svarte alle uansett hehe ;-) så dt var min egen skyld sannsynligvis ;-)

Men er nok en sjekkeplass det også, akuratt som facebook også kan være, selv om jeg har mann og flere barn opplever jeg dette på facebook også, så er nok overalt den sjekkingen, men det syns jeg er helt greit for de som singel og leter etter noen. Eneste jeg syns er dumt er de som ikke kan respektere at folk er i forhold og har mann og barn, men alikevel sender forslag om det ene og andre og vil møte deg.... men det er nå en annen debatt da...men det er iallefall noe jeg ikke setter pris på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...