Gå til innhold

Geir!


Jølsen

Anbefalte innlegg

Føler jeg har sviktet deg. Der satt du mutters alene i går, kanskje hadde du det veldig vanskelig og tenkte mange destruktive ting vedrørende vestlandsfanden. Jeg er veldig lei for det hele, og beklager min fraværende figur.

Jeg inviterer deg herved til en sen, men velment oppmuntringsfrokost/lunsj/middag (alt er relativt).

Som du ser, er arrangementet allerede påbegynt: http://www.frameworxart.com/assets/images/Valery_Yershov_Drunk_Cat_42.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg var faktisk bortreist (ikkje i hodet) i nesten hele går, kom hjem fra en forfriskende reise til et alpinanlegg i fylket, først ca. klokka 1830.

Så det var ikkje så mange timene på Dol i "ensomhet", men ditt fravær fikk Dol ledelsen til å innkalle til ekstraordinært styremøte i går der de (visstnok) skal ha diskutert hvordan de skulle reagere om det skulle skje igjen.

Takker for brunsjen, ikkje dårlig med et bilde av min absolutte favorittkunstner Caravaggio på veggen bakom spisebordet.

Du er tilgitt, med god margin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var faktisk bortreist (ikkje i hodet) i nesten hele går, kom hjem fra en forfriskende reise til et alpinanlegg i fylket, først ca. klokka 1830.

Så det var ikkje så mange timene på Dol i "ensomhet", men ditt fravær fikk Dol ledelsen til å innkalle til ekstraordinært styremøte i går der de (visstnok) skal ha diskutert hvordan de skulle reagere om det skulle skje igjen.

Takker for brunsjen, ikkje dårlig med et bilde av min absolutte favorittkunstner Caravaggio på veggen bakom spisebordet.

Du er tilgitt, med god margin. :)

Det var enda godt. Da slipper jeg å grine meg i søvn.

Har hodepine på størrelse med en elefant. Kjenner den spiller tennis inni hodet, hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...