Gå til innhold

Dorthe


cathlin

Anbefalte innlegg

Har du fått med deg at du skal bake rugbrød?

Dessuten må vi finne en overpositiv person som vi først må lokke til oss på en eller annen måte, og så---bryte ned.

Jeg skal lære meg å lage god kaffe latte. Det er mitt bidrag, samt at jeg er med å pønske ut ulike psykologiske strategier fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rugbrødet står og hever altså.

Det var et veldig bra og godt brød!!!

A+ :-) og gratulerer med vel gjennomført oppgave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et veldig bra og godt brød!!!

A+ :-) og gratulerer med vel gjennomført oppgave!

Du må ikke vente lenge med å informere henne om hva neste oppgave er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du hjelpe meg å pønske ut noe?

Teste ut en kaffebar i nærheten, kunne det være noe? (Også må hun si en positiv setning om noe som skjedde i forrige uke, da blir det en ordentlig utfordring!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teste ut en kaffebar i nærheten, kunne det være noe? (Også må hun si en positiv setning om noe som skjedde i forrige uke, da blir det en ordentlig utfordring!)

God ide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :o)

Så du det frosken foreslo lengre ned her om å si en positiv setning om noe som skjedde forrige uke? Hva syns du om oppgaven?

(Jeg sa til henne at jeg syns det var en god ide, men det var mest for å muntre henne litt opp).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du det frosken foreslo lengre ned her om å si en positiv setning om noe som skjedde forrige uke? Hva syns du om oppgaven?

(Jeg sa til henne at jeg syns det var en god ide, men det var mest for å muntre henne litt opp).

Den oppgaven hørtes veldig hyggelig ut men da må vi bli enige om en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den oppgaven hørtes veldig hyggelig ut men da må vi bli enige om en dag.

Du vil sikkert finne ut at jeg er en litt ustabil oppgavegiver. Jeg har ikke glemt deg, og har en idé om en langsiktig plan som går ut på at du skal lage et bilde (på et bestemt sted).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...