Gå til innhold

for pinlig til å spørre andre.


Gjest angellia

Anbefalte innlegg

Gjest angellia

I natt hadde jeg sex, og mens vi hadde sex, hadde gutten finger i rompehullet mitt.

Idag da jeg gikk på do... og dette etter at jeg hadde dusjet og skiftet og alt slik, så jeg at det hadde havnet bæsj i trusa.....

Er det normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert ikke helt uvanlig, uten at jeg helt vet.

Men, det er jo klart at så lenge man ikke har skylt og styra, og man stimulerer den muskelen, så er det jo ikke akkurat utenkelig. Lukta sikkert ikke så godt av fingeren hans etterpå uansett, men det må man jo regne med.

Fort gjort....snart glemt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest angellia

Sikkert ikke helt uvanlig, uten at jeg helt vet.

Men, det er jo klart at så lenge man ikke har skylt og styra, og man stimulerer den muskelen, så er det jo ikke akkurat utenkelig. Lukta sikkert ikke så godt av fingeren hans etterpå uansett, men det må man jo regne med.

Fort gjort....snart glemt! ;)

Det kom ikke noe på han, men i trusa mi mange timer etterpå.

Ja, skjønner ikke helt hvorfor gutten ikke går å vasker henda rett etterpå. Er vel det at han blir så trøtt og bare sovner med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremmede? Var de det, da?

:-)

Javisst var de det!

Las du ikkje det som stod mellom linjene du da?

Han vaska seg ikkje på fingrene etterpå heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest be ham vaske seg

Det kom ikke noe på han, men i trusa mi mange timer etterpå.

Ja, skjønner ikke helt hvorfor gutten ikke går å vasker henda rett etterpå. Er vel det at han blir så trøtt og bare sovner med en gang.

DET er ekkelt.

Neste gang kan du si: vil du på badet og vaske deg først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sdsfldsdbis

Har ikke opplevd det, men til å begynne med virket det som om jeg hadde lettere for å slippe en promp første dagene etterpå. Litt slappere, liksom.

Det er nok hovedgrunnen til at han (og jeg også, forsåvidt) får nøye seg med en finger baki der. Blir nok ingen analsex her i gården...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest angellia

Har ikke opplevd det, men til å begynne med virket det som om jeg hadde lettere for å slippe en promp første dagene etterpå. Litt slappere, liksom.

Det er nok hovedgrunnen til at han (og jeg også, forsåvidt) får nøye seg med en finger baki der. Blir nok ingen analsex her i gården...

nei vil helst ikke ha analsex jeg heller... mannfolk altså. det skal ikke være lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom ikke noe på han, men i trusa mi mange timer etterpå.

Ja, skjønner ikke helt hvorfor gutten ikke går å vasker henda rett etterpå. Er vel det at han blir så trøtt og bare sovner med en gang.

Man bør passe på hvilke fingrer som har vært hvor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har han store fingre? Eller putta han oppi fler? Hvis ikke er det ikke så unormalt. Husker eksen en gang slapp ei lita kule fra 2ern ved vanlig vaginalt samleie. Så under nytelsen er det mange muskler som er i aktivitet. :))

Men til og med som gutt så syns jeg det er ufyselig å ikke vaske seg på fingra etter bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...