Gå til innhold

Det gikk jo på et vis....


Gjest Rosen1

Anbefalte innlegg

Gjest Rosen1

Hei, alle sammen. Jeg sa jo at jeg skulle si åssen det gikk. Joda. Jeg pratet med spesialisten og hun var fin å prate med. Var jo ikke så mye jeg sa, men hun skjønte mye for det!! Hun tok meg iallefall på alvor, og bestilte akuttime hos legen min. Jeg klarer jo ikke å få i meg noe for tiden så hun ga meg en styrkedrikk. Noe sånt, slik at jeg skulle klare legetimen. Fikk bare i meg små slurker, og helte ut halvparten da jeg kom hjem. For dem så var det ikke mye, men for meg.... Skal til legen til mandag igjen for å ta flere prøver! Huff, vil jo bare være i fred!! Vel, det er iallefall litt skremmende å se hvor fort dette har gått! Nå klarer jeg ikke å spise selv om jeg vil!!

Unnskyld at dette ble litt dumt. Det er bare sånn jeg har det. Tenker mye på dere andre. Lykke til på veien oppover! Glad i dere! God klem fra en deprimert og sliten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SÅ BRA AT DU GIKK TIL SPESIALISTEN!! det viser at du har masse mot!!!

skjønner hvordan du har det når det gjelder "spisestans"..hadde det akkurat sånn før jeg ble innlagt og er på god vei tilbake til det! nei, nå roter jeg meg helt bort her.. ville bare si at jeg ble stolt av deg da du gikk til den spesialisten.. stolt selv om jeg ikke kjenner deg!

ønsker deg masse lykke til hos legen på mandag rosen1! dette ordner seg til det beste for deg!! skal tenke på deg

god bamse-styrke-lykke-til-og-masse-oppmuntringsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twisted

...og det er jeg glad for! Håper du tar i mot den hjelpen du nå kan få. Og så ville jeg si at du er utrolig heldig som har en slik veninne som bestillte time til deg! Hun vil nok ikke at du skal ha det vondt lenger, ta vare på henne! Ikke mange er så handledyktig som hun var!

Håper det ordner seg for deg, klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosen1

SÅ BRA AT DU GIKK TIL SPESIALISTEN!! det viser at du har masse mot!!!

skjønner hvordan du har det når det gjelder "spisestans"..hadde det akkurat sånn før jeg ble innlagt og er på god vei tilbake til det! nei, nå roter jeg meg helt bort her.. ville bare si at jeg ble stolt av deg da du gikk til den spesialisten.. stolt selv om jeg ikke kjenner deg!

ønsker deg masse lykke til hos legen på mandag rosen1! dette ordner seg til det beste for deg!! skal tenke på deg

god bamse-styrke-lykke-til-og-masse-oppmuntringsklem fra

Tusen takk for fin oppmuntring! Vel, jeg hadde vel ikke gått av meg selv hvis jeg skal være ærlig, men hun venninnen min kan være ganske tøff noen ganger. Føler jeg gjør det mest for henne og andre nå, men håper jo at jeg kan takke henne en dag. Takk for at du er stolt av meg, forresten. Vanskelig å ta til seg, men det er jo sånn det er. Glad i deg også, og lykke til!! Du virker som ei kjempefin jente, med masse gode egenskaper!! Ta vare på dem, og deg selv!! Kan du love meg det? Sammen skal vi klare det, vet du! Mange *styrkeklemmer* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fin oppmuntring! Vel, jeg hadde vel ikke gått av meg selv hvis jeg skal være ærlig, men hun venninnen min kan være ganske tøff noen ganger. Føler jeg gjør det mest for henne og andre nå, men håper jo at jeg kan takke henne en dag. Takk for at du er stolt av meg, forresten. Vanskelig å ta til seg, men det er jo sånn det er. Glad i deg også, og lykke til!! Du virker som ei kjempefin jente, med masse gode egenskaper!! Ta vare på dem, og deg selv!! Kan du love meg det? Sammen skal vi klare det, vet du! Mange *styrkeklemmer* fra

forsto at du ikke gikk dit sånn helt frivillig, men det at du gjorde det er det som teller!!!

du kommer garantert til å være kjempetakknemlig for at venninnen din bestilte den timen, men det tar nok en stund før det skjer. så ta deg god tid, så vil solen skinne for deg, det bare vet jeg.......

stå på, du virker også som en veldig koslig jente full av vakre blomster inni deg! du må bare oppdage dem selv...

mange gode stå-på-vennen-tenker-på-deg-klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Syns at du har vært kjempe flink jeg!

Du har en utolig god venninne! Ta vare på henne!

har ikke så mye å skrive annet enn at jeg er stolt av deg!

*kjempe klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest suselusa

Kjære Rosen1:)

Så flott at du klarte det! Det er første steg i retning mot landet "frisk", og jeg ønsker deg kjempelykke til på veien fremover!

Husk at selvom det kanskje kommer noen tunge oppoverbakker, så ikke fortvil, dette skal du klare, du virker sterk - du gikk til spesialisten (selvom det var venninna di som fiksa det) - ingen kunne tvunget deg til det, du klarte det selv...:)

Håper det går bedre med deg!!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære Rosen1! Det er flott at du har våget å møte til samtaler/undersøkelser. Stå på, fortsett slik da vil du en dag kunne se at det er mulig å skape en forandring. Ta i mot all den hjelpen du kan få, du ønskes lykke til på din vei videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...