Gå til innhold

Bims og boms-boka??


hjernetrimmern

Anbefalte innlegg

hjernetrimmern

Er det noen av dere der ute som har hørt om denne boka?? Den handler om to bjørneunger, og deres lek i skogen... Arvet den etter min far, da jeg var lita jente, og elsket at den ble lest for meg. Min far fikk den av sin mor, i ca 1960, så den begynner å bli noen år! Nå har min datter lagt sin elsk på denne enkle, men søte boka, men den bærer sterkt preg på 40 års jevnlig bruk....

Er det noen som vet om det går ann å kjøpe denne noe sted?? Har sett litt rundt her og der, men ikke lett å finne...og forlaget som ga den ut i den tid, er nok forlengst nedlagt...

Takk for all hjelp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hjernetrimmern

Hva heter boka og forfatteren?

Boka heter "Bims og boms", forfatteren må jeg sjekke opp i morgen, da boka ligger på rommet til dattera mi....

Tror det var Litor forlag, som ga den ut i sin tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boka heter "Bims og boms", forfatteren må jeg sjekke opp i morgen, da boka ligger på rommet til dattera mi....

Tror det var Litor forlag, som ga den ut i sin tid...

Du får prøve deg med en annonse i Familien eller på finn.no kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjernetrimmern

Hva heter boka og forfatteren?

Tekst er av "Onkel Carsten", og tegninger er av "E.Halfdaner"

Fant boka likevel....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...