Gå til innhold

NHD: Barn og søvnvansker


Gjest ja det har jeg vanligvis

Anbefalte innlegg

Gjest ja det har jeg vanligvis

Barnet mitt sliter voldsomt for tiden pga. vanskelige "livsomstendigheter". Blir fulgt opp av psykolog. Har tidligere også vært inne i BUP-systemet. Nå har jeg bestilt time hos lege, på oppfordring fra skole og psykolog, fordi han må ha noe å sove på.

Vet du ikke er barnepsykiater, men har du noe forslag til noe å sove på til en 11 åring, siden jeg opplever at legen min ikke kan mye om dette. Ikke til voksne, og da etter all sannsynlighet heller ikke til barn.

Er det bare melatonin og antihistaminer en bruker på så små barn? Hva kan gi minst bivirkninger? Bruker en i tilfelle bare vallergan på yngre. Er phenergan bedre med tanke på mindre hangover?

Søvnhygieniske tiltak er ikke nok nå.

Blir veldig takknemlig for svar. Spesielt fra NHD, da jeg kan henvise til at jeg har fått det fra psykiater. Også fra andre her

på dol som har barn som går på noe i en periode for å få sove.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ja det har jeg vanligvis

Jeg har en sønn på fjorten år som bruker remeron for å sove.

Vet du hvorfor akkurat remeron, og ikke tolvon for eksempel? Hadde han prøvd andre ting før det?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Vet du hvorfor akkurat remeron, og ikke tolvon for eksempel? Hadde han prøvd andre ting før det?

Takk for svar.

Det ble bare remeron,han hadde ikke prøvd andre ting før det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...