Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

''Hvor er 100 nyeste? En så bra funksjon kan vel ikke fjernes?''

De skal være oppe på den Blå linja, mellom (Svar til meg) og (Velg Forum), der skal det stå (Siste 25(50(100), det gjør det når eg logger inn.

Men når sønnen min (ja, det måtte skje) logger inn, så får han ikkje opp "100 siste", de er borte vekk sjøl om vi bruker samme PC.

Rart.

100 siste står i det blå feltet rett over her. Det står "siste 25/50/100".

Til venstre midt på under "Personlig" står det "Min side". Der kan du i allefall endre nick.

Takk for svar.

Her er det noe som ikke stemmer. I mitt blå felt over her står det med svarte typer (altså ikke klikkbart som andre, blå valgene), nøyaktig slik jeg har skrevet her:

[sISTVELG FORUM:(rullemeny)

''Hvor er 100 nyeste? En så bra funksjon kan vel ikke fjernes?''

De skal være oppe på den Blå linja, mellom (Svar til meg) og (Velg Forum), der skal det stå (Siste 25(50(100), det gjør det når eg logger inn.

Men når sønnen min (ja, det måtte skje) logger inn, så får han ikkje opp "100 siste", de er borte vekk sjøl om vi bruker samme PC.

Rart.

Se mitt svar til AneM

Annonse

AneM1365380603

Takk for svar.

Her er det noe som ikke stemmer. I mitt blå felt over her står det med svarte typer (altså ikke klikkbart som andre, blå valgene), nøyaktig slik jeg har skrevet her:

[sISTVELG FORUM:(rullemeny)

Du kan prøve å trykke F5 først. Hvis det samme er der fremdeles kan du kanskje oppdatere til Explorer 7.0, hvis du har XP og bruker Explorer.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=no&FamilyID=9AE91EBE-3385-447C-8A30-081805B2F90B

Da jeg forminsket den allerede lille fonten jeg bruker, kom [sISTE 25/50/100] fram.

Doktoronline, er sidene deres kun for folk med hyperørnesyn? Hallo... DOKTORonline... sykdom, brukere med dårlig eller nedsatt syn kanskje... *bjelle*

Jeg ser normalt, og synes det er ubehagelig med den fontstørrelsen dere ser ut til å foretrekke. Hvordan er det ikke da for de som ser dårlig?

Dårlig gjort.

Du kan prøve å trykke F5 først. Hvis det samme er der fremdeles kan du kanskje oppdatere til Explorer 7.0, hvis du har XP og bruker Explorer.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=no&FamilyID=9AE91EBE-3385-447C-8A30-081805B2F90B

Firefox.

Se hva jeg skrev i nytt innlegg.

AneM1365380603

Puh, ja si det... jeg har meny eller Kategorier helt til venstre, så kommer trådene, dernest en scroller, til slutt og helt til høyre altså der jeg leser ditt innlegg og selv skriver.

Du ser på "Min side" - "forum" - "Oppsett" hvilket oppsett du har. "Klassisk dol" er nok det du er vant med fra tidligere.

Puh, ja si det... jeg har meny eller Kategorier helt til venstre, så kommer trådene, dernest en scroller, til slutt og helt til høyre altså der jeg leser ditt innlegg og selv skriver.

Da har du riktig oppsett :o) Det andre er helt høl i hue for meg i hvert fall. Jeg tror ikke jeg har likt en eneste forandring siden jeg startet her inne.

Hihi, vi prøvde oss på danske dol en stund, der var det gamle gode oppsettet, men det ble bare tull tilslutt for det var egentlig lagt ned.

Annonse

AneM1365380603

Da har du riktig oppsett :o) Det andre er helt høl i hue for meg i hvert fall. Jeg tror ikke jeg har likt en eneste forandring siden jeg startet her inne.

Hihi, vi prøvde oss på danske dol en stund, der var det gamle gode oppsettet, men det ble bare tull tilslutt for det var egentlig lagt ned.

Jeg var også på dansk dol, men der var det ingen dansker. Bare rot hele greia, men da var det bedre å være der enn her ;). Det var et sjokk nesten at dol her hjemme ble så ødelagt. En stund kunne vi jo kun velge det horisontale oppsettet.

*dol-avhengig*

Jeg var også på dansk dol, men der var det ingen dansker. Bare rot hele greia, men da var det bedre å være der enn her ;). Det var et sjokk nesten at dol her hjemme ble så ødelagt. En stund kunne vi jo kun velge det horisontale oppsettet.

*dol-avhengig*

Jeg er nok verre enn de fleste selv om jeg deler meg litt på tre forskjellige forum ;o)

Da jeg forminsket den allerede lille fonten jeg bruker, kom [sISTE 25/50/100] fram.

Doktoronline, er sidene deres kun for folk med hyperørnesyn? Hallo... DOKTORonline... sykdom, brukere med dårlig eller nedsatt syn kanskje... *bjelle*

Jeg ser normalt, og synes det er ubehagelig med den fontstørrelsen dere ser ut til å foretrekke. Hvordan er det ikke da for de som ser dårlig?

Dårlig gjort.

Brukere med bjelle?

Tror du det er så mange av de her inne da?

Dårlig gjort.

Har du siste versjon av firefox? For meg var det som du beskriver en stund. Tror jeg har den nest nyeste nå, 1.5.0.7 iallfall. Funker bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...