Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en jente på 21 år som har en sønn på et år.Etter å ha ammet i et år har brystene mine blitt ganske så slappe. De er og blitt såpass store at dem er en belastning på rygg. 85 DD (er 167 høy og 55 kg)Jeg lurer på om det er mulig til å "dra" dem opp slik at dem ikke er så slappe.Da selvfølgelig under et kirurgisk inngrep. Da jeg ikke aner om dette går ann, eller om jeg har rett på dette, eller om jeg må betale dette selv. Hadde det vært fint om De kunne hjelpe meg med dette spørsmålet. Visst jeg nå hadde "løftet" dem. Ville dette hatt betydning for meg visst jeg får et barn til og vil amme?

Vennlig hilsen lille meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29678-%C3%B8delagte-bryster-etter-amming/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi

Man anbefaler å vente til man er ferdig med ammebehovet før det blir gjort brystreduserende inngrep fordi melkegangene kan bli skadet (men behøver ikke nødvendigvis å blir det). Operasjoner for å redusere bryst som er så store at de gir plager fra rygg og nakke, kan man få utført innenfor det offentlige helsevesenet, men det er ofte litt ventetid. Operasjoner for å få de til å se bedre ut, må man betale selv på privatklinikker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...