Gå til innhold

spontan abort?


Gjest mh jente 20 år

Anbefalte innlegg

Gjest mh jente 20 år

hei. for ca 2 år siden )tror jeg) at jeg hadde en spontan abort. Jeg fikk mensen, men de 2-3 første dagene kom det bare slim. Mye seigere enn vanlig utflod, og med en rosa/rød/lilla farge. I dag, to år senere kommer dette enda. men nå er fargen oftere mørkere. Kommer dette til å gå over av seg selv, eller skal jeg gå til lege? har ikke dratt tidligere, grunnet at jeg har litt "angst"-problemer med sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes i hvert fall ikke ut som en spontanabort. En spontanabort er vel oftes omtrent som en mens, bare sterkere menssmerter og mer blødning.

Hva mener du med at dette fortsatt kommer nå, etter 2 år. Har du hat rosa-lilla utflod i 2 år, eller er dette bare de siste par dagene før mensen hvert år?

Uansett bør man få utført en gyn.undersøkelse inkl. celleprøve hvert 3. år. Hvis du snakker med legen din om at du har angst for GU, kanskje sender et brev på forhånd, så har hun sikkert forståelse for det, og kan hjelpe deg gjennom det. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...