Gå til innhold

paracet el ibux....?! forvirret jeg nå...


Nb!

Anbefalte innlegg

Vi skal prøve å bli gravide denne perioden, skal begynne til helgen ;D men var på apoteket og kjøpte folat, å da fikk jeg beskjed om at jeg ikke måtte bruke ibux, mens jeg var gravid og ihvertfall ikke viss vi prøvde å bli gravide...?! På pkn til ibux, står det jo kun at det ikke bør brukes i de 3 SISTE mnd.....

Paracet kunne jeg derimot bruke, pinex også, men selfølgelig minst mulig... men en venninne av meg hadde fått motsatt tips, ibux varf ok, ikkje paracet...Mannen min tror også at ibux er ok...Noen som vet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk paracet! Fekk beskjed når eg var på utredning for ufrivillig barnløshet at eg ikkje måtte ibux (trur ikkje legen sa noko om pinex...). Ibux gjær det faktisk vanskelegare å bli gravid, veit ikkje om det er andre bivirninger også om du er gravid...For å vere 100 % sikker ville eg ikkje brukt anna enn paracet. Eg er vertfall ikkje borti andre smertestillande så lenge vi prøver å bli gravid...Lykke til med prøving!

pinex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk paracet! Fekk beskjed når eg var på utredning for ufrivillig barnløshet at eg ikkje måtte ibux (trur ikkje legen sa noko om pinex...). Ibux gjær det faktisk vanskelegare å bli gravid, veit ikkje om det er andre bivirninger også om du er gravid...For å vere 100 % sikker ville eg ikkje brukt anna enn paracet. Eg er vertfall ikkje borti andre smertestillande så lenge vi prøver å bli gravid...Lykke til med prøving!

pinex

Ok, da skal jeg gjøre det!! Takk for svar, da jeg var svært forvirret ;D

Gleder meg til å prøve ja, håper det går bra i nærmeste fremtid engang ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''Kan redusere fertilitet hos kvinner og anbefales ikke til kvinner som forsøker å bli gravide. Hos kvinner som har problemer med å bli gravide, eller er under behandling for infertilitet, bør seponering vurderes''

Graviditetens 3. trimester, skal det heller ikke brukes!

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Kan redusere fertilitet hos kvinner og anbefales ikke til kvinner som forsøker å bli gravide. Hos kvinner som har problemer med å bli gravide, eller er under behandling for infertilitet, bør seponering vurderes''

Graviditetens 3. trimester, skal det heller ikke brukes!

Lykke til ;)

ok ;-) Tusen, tusen takk for hjelpen ;D Håper det ikke teller at jeg har tatt to idag morges, når jeg venter eggløsning neste helg da....?! Mn, mn..kan ikke gjøre noe med det nå, så håper det går bra allikevel ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

ok ;-) Tusen, tusen takk for hjelpen ;D Håper det ikke teller at jeg har tatt to idag morges, når jeg venter eggløsning neste helg da....?! Mn, mn..kan ikke gjøre noe med det nå, så håper det går bra allikevel ;-)

Tabletter utskilles, så det er ingen fare for deg og din kjære, hva Ibux angår!

Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...