Gå til innhold

Banne til Webmaster


Gjest cyber

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sorbit

Er det noe verre enn at folk banner til hverandre i trådene? Eller banner til hverandre generelt ute i samfunnet?

Generelt er banning en uting, men det er ikke noe verre å banne til webmaster enn andre. Webmaster er vel ikke noen opphøyet kongelig person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe verre enn at folk banner til hverandre i trådene? Eller banner til hverandre generelt ute i samfunnet?

Generelt er banning en uting, men det er ikke noe verre å banne til webmaster enn andre. Webmaster er vel ikke noen opphøyet kongelig person?

joda, webmaster er KONGE! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cyber

Er det noe verre enn at folk banner til hverandre i trådene? Eller banner til hverandre generelt ute i samfunnet?

Generelt er banning en uting, men det er ikke noe verre å banne til webmaster enn andre. Webmaster er vel ikke noen opphøyet kongelig person?

.."Er det noe verre enn at folk banner til hverandre i trådene?"-"Webmaster er vel ikke noen opphøyet kongelig person?"

Jo, det er en vesentlig forskjell, vi som skriver i trådene har muligheten til å ta igjen med hverandre.

Kaster noen skitt & bannord til meg, så kan jeg svare med samme mynt! Det kan ikke Webmaster gjøre! Han kan ikke gå inn i personlige krangle-tråder. Sånn er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeffrey Geiger

.."Er det noe verre enn at folk banner til hverandre i trådene?"-"Webmaster er vel ikke noen opphøyet kongelig person?"

Jo, det er en vesentlig forskjell, vi som skriver i trådene har muligheten til å ta igjen med hverandre.

Kaster noen skitt & bannord til meg, så kan jeg svare med samme mynt! Det kan ikke Webmaster gjøre! Han kan ikke gå inn i personlige krangle-tråder. Sånn er det!

«Han kan ikke gå inn i personlige krangle-tråder. Sånn er det!-»

Feil!

For en tid tilbake hadde Flisgubben en feide gående med en person han trodde utga seg for å være både kvinne og mann. En del mailutveksling forut for tilfragelsen gjorde at han fikk store problemer med å takle situasjonen og endel munnhuggerig fant sted.

Webmaster gikk, etter Flisgubbens mening inn i en partisk posisjon ved å advare kun den ene part. Følgelig bad Flisgubben webmaster om å hoppe i havet, og ble prompte belønnet med utestengelse. Og det var ingen banning inne i bildet.

Greit nok, alle vet at en utestengelse her er kun av nick'et, og selve personen kan komme og gå som han/hun vil.

Om ikke webmaster legger litt arbeid i det, da. Men det kan jo en annen gjøre også, om en på død og liv skal være her inne.

Jeg kunne fint klart meg uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usmaklig ja!

Det kunne aldri falle meg inn å banne til webmaster! Så mye respekt har jeg trossalt for denne skapningen!

Jeg likestiller webmaster med kongen, eller kanskje til og med gud, og det er rett og slett ikke til å fatte at enkelte individer kan synke til ett nivå hvor de kommer med ukvemsord til denne fyren vi alle setter så høyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usmaklig ja!

Det kunne aldri falle meg inn å banne til webmaster! Så mye respekt har jeg trossalt for denne skapningen!

Jeg likestiller webmaster med kongen, eller kanskje til og med gud, og det er rett og slett ikke til å fatte at enkelte individer kan synke til ett nivå hvor de kommer med ukvemsord til denne fyren vi alle setter så høyt!

Webmaster er en dame!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.."Er det noe verre enn at folk banner til hverandre i trådene?"-"Webmaster er vel ikke noen opphøyet kongelig person?"

Jo, det er en vesentlig forskjell, vi som skriver i trådene har muligheten til å ta igjen med hverandre.

Kaster noen skitt & bannord til meg, så kan jeg svare med samme mynt! Det kan ikke Webmaster gjøre! Han kan ikke gå inn i personlige krangle-tråder. Sånn er det!

Webmaster er en dame! Sånn er det med den saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Du mener vel dronning? Webmaster er nemlig en dame.

Vi er både kvinner og menn som utgjør webmasterstaben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

I denne jobben må vi regne med tilbakemeldinger av alle slag, både hyggelige og mindre hyggelige. Heldigvis er de positive i flertall.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg velger å la brukerne bevare sine imaginære bilder av webmastere, men høyde og vekt kan du få: 196 cm og 100 kg. :-)

Dæven døtte, er det sant eller skryter du på deg et bilde vi alle ønsker å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg velger å la brukerne bevare sine imaginære bilder av webmastere, men høyde og vekt kan du få: 196 cm og 100 kg. :-)

Er det samme opptakskrav til Webmasterskolen som til dørvaktskolen..?? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg velger å la brukerne bevare sine imaginære bilder av webmastere, men høyde og vekt kan du få: 196 cm og 100 kg. :-)

Da er du høy for å være dame, gitt! Noe for Guinness rekord bok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...