Gå til innhold

Venner


Gjest

Anbefalte innlegg

I maset mitt trodde jeg faktisk at jeg hadde venner her (på DOL). Jeg skjønner nå. Blir akkurat som Britney Spears. Hun tror sikkert fansen er vennene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

neelie (ferri)

Kjære vene, det er alt jeg gidder å si.

Men kjære vene da Jølsen, gidd og si det i det heletatt?? Fan ikke snilt. /smekk.. Ble skikkelig sur jeg når jeg leste det du skrev nå. Hold det heller for degselv neste gang du prøver og nedverdige noen andre her på forumet, kjekke deg - eller hva en det var du gadd og gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du snarere kan finne mennesker som bryr seg om deg her på dol enn fans :-) Men nettfolket er mindre konkret og stabilt enn de du evt. møter i RL.

Hvordan går det med deg om dagen? Har du fått begynt å lese ennå? Har du lyst å si noe om hva slags fag du studerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg for tiden?

Jeg er for øyeblikket innlagt, og det ser ut som jeg kommer til å være det en stund fremover. I alle fall hvis jeg hører på de som har greie på ting. Måtte bare en tur hjemom for å ordne opp i litt praktiske saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Tenker at det er fordi jeg maser så mye folk bryr seg jeg, at jeg ellers ikke hadde fått noe oppmerksomhet...

Nei, det går sånn greit. Merker at det var lurt å ikke tilbringe så mye tid på forum. Spesielt psykiatriforumet til dol...

Jeg blir mest interessert i det du skriver, når du ikke skriver altfor mange innlegg pr dag :-)

Skjønner forøvrig at du er fortvilet, og skjønner også håpet ditt om at noe av det du sliter med skal kunne forsvinne gjennom en eller annen virksom behandling. Håper du får god hjelp av psykiateren når du kommer dit, og at du gradvis klarer å engasjere deg i forhold til studiene.

Det finnes mange som har klart å fokusere på studier og det å bruke sin intellektuelle kapasitet, selv om de kan slite mye på andre områder. Det er bedre å få til noe selv om man sliter, enn det motsatte.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med deg for tiden?

Jeg er for øyeblikket innlagt, og det ser ut som jeg kommer til å være det en stund fremover. I alle fall hvis jeg hører på de som har greie på ting. Måtte bare en tur hjemom for å ordne opp i litt praktiske saker.

Hyggelig å se deg her ,Orio:-)

Håper du får god hjelp, og at du klarer å høre på rådene du får .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31

Men kjære vene da Jølsen, gidd og si det i det heletatt?? Fan ikke snilt. /smekk.. Ble skikkelig sur jeg når jeg leste det du skrev nå. Hold det heller for degselv neste gang du prøver og nedverdige noen andre her på forumet, kjekke deg - eller hva en det var du gadd og gjøre.

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg for tiden?

Jeg er for øyeblikket innlagt, og det ser ut som jeg kommer til å være det en stund fremover. I alle fall hvis jeg hører på de som har greie på ting. Måtte bare en tur hjemom for å ordne opp i litt praktiske saker.

Så godt å høre at du får hjelp!!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :-)

Jeg har fått begynt med studiene, littegrann... men må nok bli friskere skal det bli noen utdannelse på meg...

Kanskje er det også litt sånn at du kan bli noe bedre gjennom å holde på med studiene. Det å bruke ressurssiden din kan virke noe avledende i forhold til alle problemene. Andre ganger virker problemene så forstyrrende inn på konsentrasjonen, at studier ikke blir mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære vene da Jølsen, gidd og si det i det heletatt?? Fan ikke snilt. /smekk.. Ble skikkelig sur jeg når jeg leste det du skrev nå. Hold det heller for degselv neste gang du prøver og nedverdige noen andre her på forumet, kjekke deg - eller hva en det var du gadd og gjøre.

Hva faen er det med deg, er du rusa eller?

Nå er det faen meg nok "stakkars meg"-innlegg her på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neelie (ferri)

Hva faen er det med deg, er du rusa eller?

Nå er det faen meg nok "stakkars meg"-innlegg her på DOL.

Er jo bare et troll du. ler av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innlegget handlet om selvkritikk, ikke selvmedlidenhet. Det er noe ganske motsatt.

De fleste oppegående mennesker skjønner at slike innlegg i utgangspunktet blir postet for å fiske etter medlidenhet. Punktum finale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se deg her ,Orio:-)

Håper du får god hjelp, og at du klarer å høre på rådene du får .

Jeg prøver, men å høre på råd er ikke min sterkeste side. :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...