frosken Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Håper du oppfører deg ordenlig og lader opp til en ny treningsuke! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Trening... Eh, nei... Takk, takk! Skal tilbringe deler av kvelden på en eller annen lokal ungdomsskole sammen med rådgiveren min, men så har jeg fått løfte om biffmiddag i kveld. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Trening... Eh, nei... Takk, takk! Skal tilbringe deler av kvelden på en eller annen lokal ungdomsskole sammen med rådgiveren min, men så har jeg fått løfte om biffmiddag i kveld. Gratler da, Flyfly! ) 0 Siter
Orio Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Trening... Eh, nei... Takk, takk! Skal tilbringe deler av kvelden på en eller annen lokal ungdomsskole sammen med rådgiveren min, men så har jeg fått løfte om biffmiddag i kveld. Gratulerer med dagen. :- ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Gratulerer med dagen. :- ) Tusen takk. Orio. Håper du har det så ok som du kan ha det. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Gratler da, Flyfly! ) Takk, Lillemus! 0 Siter
bibben Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Trening... Eh, nei... Takk, takk! Skal tilbringe deler av kvelden på en eller annen lokal ungdomsskole sammen med rådgiveren min, men så har jeg fått løfte om biffmiddag i kveld. Hipp, hipp for deg flyfly! Håper biffen smaker og at du får en super kveld ) 0 Siter
frosken Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Skrevet 17. januar 2008 Trening... Eh, nei... Takk, takk! Skal tilbringe deler av kvelden på en eller annen lokal ungdomsskole sammen med rådgiveren min, men så har jeg fått løfte om biffmiddag i kveld. Bra at du kan bli litt opplyst gjennom et skoleopphold, men jeg synes dere begge skal komme dere ut på ski i helgen! Dere kan sikkert å lånt noen ski, for rådgiver'n har vel ikke ski han heller, kanskje? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Trening... Eh, nei... Takk, takk! Skal tilbringe deler av kvelden på en eller annen lokal ungdomsskole sammen med rådgiveren min, men så har jeg fått løfte om biffmiddag i kveld. Gratulerer sååå mye med dagen, mariaflyfly Nyt biffen... *misunnelig*, og resten av kvelden! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Gratulerer med dagen:) Takk, tonie 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Feliz años flyfly ;-) Mucho grazias! Eller hva man nå måtte si. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1200588954' post='3780999] Gratulerer med dagen! Takk, Lotte! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Gratulerer med dagen ) Tusen takk! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Gratulerer sååå mye med dagen, mariaflyfly Nyt biffen... *misunnelig*, og resten av kvelden! Har akkurat fått meg et glass skikkelig dyr og nydelig vin, så nå nyter jeg de siste timene av bursdagen. Takk for gratulasjon. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Bra at du kan bli litt opplyst gjennom et skoleopphold, men jeg synes dere begge skal komme dere ut på ski i helgen! Dere kan sikkert å lånt noen ski, for rådgiver'n har vel ikke ski han heller, kanskje? Rådgiver'n påstår at han har en tidlig karriere som skiløper bak seg, men faren hans kunne visst ikke huske det, så jeg tar det med en klype salt. Dessuten er det fint lite snø her. Heldigvis. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Hipp, hipp for deg flyfly! Håper biffen smaker og at du får en super kveld ) Så hyggelig, tusen takk, bibs. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.