25tvilling Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 bare for en time siden begynnte første tegn til rier. typen har panikk som vanlig og vi venter nå bare på barnepasseren:D ser for meg en laaaaaaang natt med smerter,men overlever nok dette og.skal bli deilig å få dette overstått for eg er passe lei. riene er ikke så gale. det er presset i underlivet som er den store plagen.usj.. gruer meg litt,men tror faktisk typen gruer seg mer hehe...får tårer i øynene bare av å se på han nå.. stresset samtidig som han forbereder 2 og 3åringen på at de skal bli store søstre til to nye jenter...for ett deilig syn:D er litt i svime nå,men lover å komme med oppdateringer så snart det er over:D har laptopen med meg hehe ønsk meg lykke til!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Lykke til Snart er du mor til 4. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Guri malla, så koselig! Tenke seg to på èn gang... Ønsker deg masse lykke til og håper fødselen går supert 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Gøy!!! Jeg har kanskje ikke svart deg før, men har lest at du venter to stk. Ønsker deg hell og lykke, og det samme til din kjære hehe, du får gi han maska litt om du bruker den 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Lykke til, både med fødselen og som mor til fire småjenter! Jeg hadde blitt minst like stressa som mannen din ved tanken på en toåring, en treåring og to nyfødte. * imponert * 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angela26 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Saa spennende !! Naa har du kanskje allerede foedt naar jeg skriver her, men oensker deg likevel lykke til!! Og gi oss oppdateringer naar du kan :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Så spennende! Lykke til! (Tipper du er blitt mamma når jeg skriver dette, forresten :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Så gøy ) De er nok kommet til verden nå, så prøver meg på en gratulerer så masse! Gleder meg til rapportem! *Tenker på deg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Lykke til!! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.